10000 bitar att bygga karta av (med berg, skogar, sjöar etc), bra och vettiga regler...
Till att börja med borde en uppsättning Carcassonne-brickor räcka rätt bra. Börja skapa!
"Hmm har laddat hem reglerna till det från Boardgame geeks, du som kan reglerna, tror du att det skulle vara möjligt att t.ex. konventera A&A till Supremacy?"
Det enda som du kan ha kvar från Axis är typ brädet, och det bara kanske. Så du tjänar inte så läbbans mycket på det, speciellt som du måste fixa resurskorten också.
Man kan väl använda infateristerna till att reprensentera arméer och båtar till... tja flottor.
Fast du kanske har rätt... det känns ju lite "billigt" att hålla på att spela med många grejor från många olika spel... får väl kanske försöka att hitta det begagnat någonstans...
kanske det är för att jag är så god i min själ som jag är så kass på Puerto rico. Jag brukar mycket hellre vilja bygga upp mig själv än att sabba för andra.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.