Morgoth
Swashbuckler
Vi snackar de riktiga höjdarna, de där som sitter med en massa trumfer och en fruktansvärt, mörkt förflutet. Vilken är er favorit dator- eller tevespelsboss? Stygga henchmen är också OK i den mån de är riktiga meana arslen. Jag tänkte ha en liten nominering av de grymmaste spelskurkarna, och sedan en liten omröstning som någon snäll administratör (läs: Arvidos) kan rigga. Ni får förstås nominera flera svarta katter, kom bara ihåg att de ska vara RÖTÄGG och inte bara coola. Det är en tävling i ondska, inget annat.
Så, låt mig se era listor! Här är min:
[*]Klog, The Neverhood: Han nöjer sig inte med att avsätta och paralysera kungen Hoborg, han snor Bils nalle också!
[*]Frank Horrigan, Fallout 2: Lojal, fruktansvärd, och coooooool. Helt klart inte vad damerna tänker på när de pratar om "riddare i skinande rustningar".
[*]The Taskmaster, Strife: Inte det högsta hönset, men en meeeaaaan sonofabitch. Dekorerar väggarna med människor i glascylindrar.
[*]Kefka, Final Fantasy 6: Mänsklig och komisk men samtidigt olindrigt ondskefull.
[*]Kerrigan, Arcanum: Kan motivera sin vilja att förinta allt liv i världen. Läskigt.
Mogge
Så, låt mig se era listor! Här är min:
[*]Klog, The Neverhood: Han nöjer sig inte med att avsätta och paralysera kungen Hoborg, han snor Bils nalle också!
[*]Frank Horrigan, Fallout 2: Lojal, fruktansvärd, och coooooool. Helt klart inte vad damerna tänker på när de pratar om "riddare i skinande rustningar".
[*]The Taskmaster, Strife: Inte det högsta hönset, men en meeeaaaan sonofabitch. Dekorerar väggarna med människor i glascylindrar.
[*]Kefka, Final Fantasy 6: Mänsklig och komisk men samtidigt olindrigt ondskefull.
[*]Kerrigan, Arcanum: Kan motivera sin vilja att förinta allt liv i världen. Läskigt.
Mogge