Mannen i skogen said:Kyrkofadern Augustinus
Cybot said:Martin Luther King.
Kompetent SL, men dessa konstanta och passivaggressiva tal om hur han har en dröm om spelledarlös och jämlik friform...
Arvidos MC said:Bubblare för bästa SL:
![]()
Ymir said:Sämst: Ayn Rand. En människohatare utan någon som helst vettig kreativ agenda annat än att köra sin egen vision ned i halsen på dig. Textbook-exemplet på en värdelös SL.
Arvidos MC said:Ymir said:Sämst: Ayn Rand. En människohatare utan någon som helst vettig kreativ agenda annat än att köra sin egen vision ned i halsen på dig. Textbook-exemplet på en värdelös SL.
Oh my god, tänk när hennes platta SLP börjar hålla monologer för rollpersonerna i en timma! Skjut mig nu!
Vimes said:Ayn Rand skulle vara jobbigast iaf.
Ni vet hur jävla värdelöst det är med spelledare som har SLP:s som hen älskar? Hela spelsessioner som bara är "SL:s favoritalv"-onani? Well go figure hur överjävla skitjobbigt det skulle vara med Ayn Rand: timmar skulle gå åt till beskrivningar av SLP:ernas välformade kroppar, skulpterade anletsdrag, fasta blickar och manliga pondus. Och föreställ er monologerna hennes SLP:er skulle hålla!
Vimes said:Arvidos MC said:Ymir said:Sämst: Ayn Rand. En människohatare utan någon som helst vettig kreativ agenda annat än att köra sin egen vision ned i halsen på dig. Textbook-exemplet på en värdelös SL.
Oh my god, tänk när hennes platta SLP börjar hålla monologer för rollpersonerna i en timma! Skjut mig nu!
Det suger att alla har mig på ignore:
Vimes said:Ayn Rand skulle vara jobbigast iaf.
Ni vet hur jävla värdelöst det är med spelledare som har SLP:s som hen älskar? Hela spelsessioner som bara är "SL:s favoritalv"-onani? Well go figure hur överjävla skitjobbigt det skulle vara med Ayn Rand: timmar skulle gå åt till beskrivningar av SLP:ernas välformade kroppar, skulpterade anletsdrag, fasta blickar och manliga pondus. Och föreställ er monologerna hennes SLP:er skulle hålla!
Arvidos MC said:Förlåt Vimes, jag hade hunnit glömma ditt inlägg sen i april. Nu uppdagas lögnen, jag vet inte alls allting om dig!