Det värsta är att han ständigt försöker plugga sin Guds Stad-setting som ingen vill spela (den är så urbota tråkig) när han har den mycket populära Världens Stad som är full av grymma plot hooks och en skön barbarhord som senaste krydda.Mannen i skogen said:Kyrkofadern Augustinus
Men han kör bara en massa av Ghandis färdigskrivna scenarion. Varför inte gå direkt till källan?Cybot said:Martin Luther King.
Kompetent SL, men dessa konstanta och passivaggressiva tal om hur han har en dröm om spelledarlös och jämlik friform...
Och här kommer motivationen:Arvidos MC said:Bubblare för bästa SL:
Oh my god, tänk när hennes platta SLP börjar hålla monologer för rollpersonerna i en timma! Skjut mig nu!Ymir said:Sämst: Ayn Rand. En människohatare utan någon som helst vettig kreativ agenda annat än att köra sin egen vision ned i halsen på dig. Textbook-exemplet på en värdelös SL.
Det suger att alla har mig på ignore:Arvidos MC said:Oh my god, tänk när hennes platta SLP börjar hålla monologer för rollpersonerna i en timma! Skjut mig nu!Ymir said:Sämst: Ayn Rand. En människohatare utan någon som helst vettig kreativ agenda annat än att köra sin egen vision ned i halsen på dig. Textbook-exemplet på en värdelös SL.
Vimes said:Ayn Rand skulle vara jobbigast iaf.
Ni vet hur jävla värdelöst det är med spelledare som har SLP:s som hen älskar? Hela spelsessioner som bara är "SL:s favoritalv"-onani? Well go figure hur överjävla skitjobbigt det skulle vara med Ayn Rand: timmar skulle gå åt till beskrivningar av SLP:ernas välformade kroppar, skulpterade anletsdrag, fasta blickar och manliga pondus. Och föreställ er monologerna hennes SLP:er skulle hålla!
Förlåt Vimes, jag hade hunnit glömma ditt inlägg sen i april. Nu uppdagas lögnen, jag vet inte alls allting om dig!Vimes said:Det suger att alla har mig på ignore:Arvidos MC said:Oh my god, tänk när hennes platta SLP börjar hålla monologer för rollpersonerna i en timma! Skjut mig nu!Ymir said:Sämst: Ayn Rand. En människohatare utan någon som helst vettig kreativ agenda annat än att köra sin egen vision ned i halsen på dig. Textbook-exemplet på en värdelös SL.
Vimes said:Ayn Rand skulle vara jobbigast iaf.
Ni vet hur jävla värdelöst det är med spelledare som har SLP:s som hen älskar? Hela spelsessioner som bara är "SL:s favoritalv"-onani? Well go figure hur överjävla skitjobbigt det skulle vara med Ayn Rand: timmar skulle gå åt till beskrivningar av SLP:ernas välformade kroppar, skulpterade anletsdrag, fasta blickar och manliga pondus. Och föreställ er monologerna hennes SLP:er skulle hålla!
Jag känner mig både lättad och förorättad!Arvidos MC said:Förlåt Vimes, jag hade hunnit glömma ditt inlägg sen i april. Nu uppdagas lögnen, jag vet inte alls allting om dig!