Ganska töntigt ställe, men helt klart där man helst bott.Arfert;n186565 said:The Reach. Lite en doldis fast det är så stort.
Preliminärt är jag nog med på det här, faktiskt. Järnbanken imponerade på mig när den var med i serien, och överlag verkar stället på många sätt betydligt mindre fruktansvärt än precis alla andra ställen i den där skitvärlden.Cybot;n186611 said:Braavos faktiskt.
Sure, de har en kult av galna lönnmördare, men de har inget slaveri och till skillnad från de flesta ställen så är det Renässans och inte Senmedeltid.
Oväntat att du gillar banker mer än direktdemokrati! Tsk, tsk, tsk.krank;n186613 said:Preliminärt är jag nog med på det här, faktiskt. Järnbanken imponerade på mig när den var med i serien, och överlag verkar stället på många sätt betydligt mindre fruktansvärt än precis alla andra ställen i den där skitvärlden.
Iron Islands kan jag inte ens förstå hur det är ett alternativ. Det är ju liksom stället där mängden machotrams och socialdarwinism tycks va vridits upp till elva. Bröliga pirater? No thanks.
Man får väga olika för- och nackdelar mot varandra, och det är knappast så att jag tänker mig att bröliga pirater fattar speciellt bra beslut med sin direktdemokrati ändå. Om jag är omgiven av idioter spelar det ingen roll hur direkt min röst påverkar; idioterna lär vara fler och därmed påverka mer.Mundo;n186614 said:Oväntat att du gillar banker mer än direktdemokrati! Tsk, tsk, tsk.
Evokee;n186567 said:Ganska töntigt ställe, men helt klart där man helst bott.
Piratorcher? Yes please!krank;n186613 said:Preliminärt är jag nog med på det här, faktiskt. Järnbanken imponerade på mig när den var med i serien, och överlag verkar stället på många sätt betydligt mindre fruktansvärt än precis alla andra ställen i den där skitvärlden.
Iron Islands kan jag inte ens förstå hur det är ett alternativ. Det är ju liksom stället där mängden machotrams och socialdarwinism tycks va vridits upp till elva. Bröliga pirater? No thanks.