Vi har beslutat oss för att vi i framtiden ska bli smalare, som nobelpriset ungefär; därför kommer nästa podcast att framföras i trestämmig jambisk pentameter på Swahili.弾幕 said:
Äntligen!
På ämnet så är det här intressant tycker jag då.Rob said:Jag lovade i avsnittet att jag skulle posta lite länkar som anknyter till de kartor jag talade om så här kommer de länkarna:
Några exempel på kartorna som ingår i Dungeon Geomorphs
Ett par exempel på äkta dungeon kartor ifrån Castle Greyhawk
De numera klassiska bilderna på Gary när han spelleder Castle Greyhawk
Får en bild i mitt huvud av att Rob till slut sitter och trycker ansiktet mot micken och Eksem sitter i ett annat rum och talar.Eksem said:Förhoppningsvis hittar vi en ännu bättre placering av oss själva och micken nästa gång.
Den dära RSS grejen verkar inte funka för det nya avsnittet.Eksem said:Hallå på er! Det andra avsnittet av vår podcast är nu ute:
http://viskningarfrankryptan.wordpress.com/2013/11/05/avsnitt-2-gamla-regler-gammal-stil/
I det här avsnittet:
OSR – Vi utvecklar lite mer om vad OSR är och vad det är för oss
Kampanjsnack – Våra kampanjer, dödsfall och hur tydlig man behöver vara med ledtrådar
Döden – Vad händer egentligen vid 0 hit points?
Prylhörnan – Dungeon Geomorphs, Five Ancient Kingdoms och The Fungus that Came to Blackeswell
Nyheter – The Lost Lands: Sword of Air, Stonehell 2 och Castle of the Mad Archmage
Jag hoppas att det hamnar på iTunes inom något dygn eller så. Posta gärna kommentarer, frågor och förslag på ämnen till kommande avsnitt!