Förslag på lösningar ...
»En ranger är en skogsmulle som arbetar i samklang med naturen, medan en GWH ser den som en motståndare som ska besegras. När rangern ger sig ut på jakt tar han med sig en ryggsäck med en sovsäck, panna och elddon och jagar för kött, när GWN går ut på jakt hyr han en hög infödingar som bärare och jagar trofeer. När rangern glider fram försiktigt i skogen så hackar sig GWH genom den med machetes. Där rangern har en båge så har GWH ett stort armborst och en bärare som laddar om hans två reservarmborst. Där rangern smyger sig på bytet har GWH folk som driver det mot honom.«
Varför inte spela en Ranger som ser naturen som en motståndare som ska besegras, hyr infödingsbärare, jagar troféer, hackar sig genom skogen, har ett stort armborst (och två i reserv) och låter folk driva bytet mot sig?
Varför inte spela en Fighter som ser naturen som en motståndare som ska besegras, hyr infödingsbärare, jagar troféer, hackar sig genom skogen, har ett stort armborst (och två i reserv) och låter folk driva bytet mot sig?
Varför inte spela en Aristocrat som ser naturen som en motståndare som ska besegras, hyr infödingsbärare, jagar troféer, hackar sig genom skogen, har ett stort armborst (och två i reserv) och låter folk driva bytet mot sig?
Varför inte spela en Expert som ser naturen som en motståndare som ska besegras, hyr infödingsbärare, jagar troféer, hackar sig genom skogen, har ett stort armborst (och två i reserv) och låter folk driva bytet mot sig?
Ja, du ser säkert vart jag vill komma. Jag förstår inte riktigt vad det är i reglerna som hindrar dig från att spela en GWH med i stort sett vilken klass som helst.
Det är klart, om du saknar klassförmågor som Oppress Natives, Hate Nature och Large Game-slaying kan jag inte se någon lösning med mindre än att du bygger en ny klass.