Det är inte så mycket bredden som är ett problem för mig, utan snarare att jag inte kan scrolla när jag använder stor, eller småprat i iPhone.Poppe said:Det går inte att styra upp en stilmall som ger storpraten rätt bredd och sådant för iPhone?
testa scrolla med två fingrarVitulv said:Det är inte så mycket bredden som är ett problem för mig, utan snarare att jag inte kan scrolla när jag använder stor, eller småprat i iPhone.Poppe said:Det går inte att styra upp en stilmall som ger storpraten rätt bredd och sådant för iPhone?
Det funkar supersmidigt för mig, bara dubbeltappa på småpraten och sen scrolla med två fingrar.Vitulv said:Det är inte så mycket bredden som är ett problem för mig, utan snarare att jag inte kan scrolla när jag använder stor, eller småprat i iPhone.
Jag kör storpraten på min ipod touch ibland, funkar precis så för mig också. Största problemet jag har är att jag skulle vilja öka typsnittsstorleken utan att zooma in, så jag kunde ha både läsbar text och hela bredden av textrutan. men det kan ju helt enkelt vara jag som inte hittat hur man gör än.Simon said:Det funkar supersmidigt för mig, bara dubbeltappa på småpraten och sen scrolla med två fingrar.