Konrad Konvalj
Myrmidon
Yes, vi gjorde bort oss lite, men det värsta är ju att vi inte blev ninjad. Vi hade till och med en rätt skön dialog och plan med KVV. !Paxens och min outning kom rätt snabbt efter varandra och vi tyckte på nått konstigt vis att det kändes rätt bra att vara KVV-lös.Vimes said:ulvarna gjorde bort sig lite. Liksom, att en ulv blir fluffninjad må vara hänt, men tre?
Jag tror till och med att vi sade till Stövelkatten att outa sig som könslös, men efter det fick vi dra i nödbromsen för att om möjligt rädda den sista stackars OBD/Unfair.
Jag är förövrigt rätt kass på att reflektera över spel så här i efterhand men Mukwas upplägg var fränt tycker då jag. Nu blev det ju inte riktigt så som Mukwa tänkt sig, och det är ju ulvarnas fel. Byborna är bra och ger man dem ett pälsklätt finger så käkar de upp hela handen.
Mitt eget spel i rundan var ju katastrofalt om man kikar på papperet vad jag har skrivit, men allt är ju baserat på KVV-lösheten. Jag visste att det var kört och försökte mig på att förbruna allt i min närhet och på så vis kanske skapa en liten lucka åt OBD/Unfair. Dock så spikade ju Vimes igen det hela med riktigt bra spel i sista rundan.
Och Basse det här är felaktigt:
Du är ju den bästaste av bybor. Speciellt när man sitter utanför spelet och läser. Du kanske inte alltid har rätt, men du är bra skön.Basse said:Jag suger, är den kvardröjande känslan. Men strunt samma.