.113
Swashbuckler
Ok, ska fundera vidare lite, jag tänkte mest på något jag hörde nyligen om någon som bodde i tunnelbanan, men som sagt ska fundera vidare. Om någon annan vill vara med och kommer på något bättre före så är det lugnt
God45;n129385 said:Nu är jag förvirrad måste jag erkänna... Alltså, Quickstartern har ett karaktärsblad längst bak men det är inte ifyllbart. Stasen är så enkla man kan skriva ut dem snyggt i en post dock så det fungerar. Eller så får man kopiera över bladet till ett annat program och fylla i det.
Ah, då var det jag som missade det. Sorry :emb:.113;n129388 said:I någon av länkarna fanns det länkar vidare till 2 formulär, den ena va icke form-fillable, den andra var det. Men funkade inte Så jag tänkte.
Jocke;n129405 said:Är inne på att spela en skägghipster. Eventuellt med nån slags militär bakgrund.
Ok, kanske nästa gång ????.113;n129418 said:Jag är lite osäker på om jag kommer hinna med att posta tillräckligt så kanske bättre om någon annan tar fjärde platsen, men jag kollar gärna på och ser hur det funkar
Vill du vara med och spela?Daniel;n129449 said:Det här måste vara den bästa tråden nånsin på ett Internet-forum.
"När månen om natten sätts i brand...!"
Just november och december blir fullspäckade månader för mig jobbmässigt och har ett annat rollspel pågående, så får tacka nej, men kommer följa med nöje! Thåström och fascistbekämpning är mina stora intressen.God45;n129495 said:Vill du vara med och spela?
Fungerar!Njord;n129919 said:Hej! Tänkte spela en ung papperslös flykting från Mellanöstern. Hon har en svårkontrollerad ilska och är förföljd av både IS och myndigheterna. Tänker mig en Homid Ahuroun. Osäker på tribe, kanske Black Furies.
Passar denna ide' äventyret?
Det här är jättebra!Jocke;n130017 said: