Medhåll. Yrke känns säkrast att börja med, personligen tror jag att assistentgrejset har med "tredje fraktionen" att göra. (Indianer?)Vicotnik said:Och för att få ännu mer fart och något att jobba med så tycker jag att vi redan nu tar upp diskussionen om vad om vad vi ska outa och i vilken ordning vi ska outa saker när tågen börjar rulla.
Det vi har att outa är:
Yrke
Förmåga
Båda har underkategorier.
Yrke har underkategorin assistent medan förmåga har kategorierna aktiv/passiv.
Jag tror att det som är minst risk att outa till en början är yrke, men då utelämnar man om man är assistent eller inte, jag tror nämligen att assistenten kan ha en viktigt funktion i spelet.
Förmåga är alltid farligt att outa framför allt då det utsätter de med mäktiga förmågor för större risk i och med att mer och mer blir känt för banditerna och de får färre personer att välja på.
Så jag anser att vi bör vänta med att avslöja förmågorna.
Viktigt ingen outar något förens det finns ett starkt tåg mot personen ifråga, för att outa information utan press på sig ger oss inte mycket att gå på.
Jag lägger min röst på krank eftersom han är aktiv i denna stund i tråden.
Röst: Krank
Jag tänkte också meddela att jag är på konferens under lördagen och är tillbaka på söndag eftermiddag. Tänkte säga det här och nu ifall något drev skulle hamna på mig under fredagen och min "lördagsgrej" ses som en bortförklaring till frånvaro.
Nu mina vänner återgår jag till min hemtenta, vi ses 00:00!