ASSISTENTER
Basenanji - Skjuksjöterska
Vimes - Servetris
Zebulon
Tripp_trap
EJ ASSISTENTER
Banarok (troligtvis)
Andersson
Persson - Lärarinna
Vicotnik
Hellzon
krank - Dansös
Lindenius
solvebring - Doctor
NilsH
Brynolf
Dum_panda - Bartender
har jag fått allt rätt?
hur som helst mina egna åsikter och insiker om än få får mig att misstänka hellzone eftersom han brukar skriva bra lättöverblickliga analyser, jag saknar dem rejält men varför saknas dem?, så jag misstänker hellzon men inte tillräcklgt för att lägga min röst på honom.
Angående min förmåga, det kan ha låtit som jag hintat om en kraftful förmåga tidigare, men jag referarade bara till den under varulvsspelet.
jag misstänker krank mindre än vanligt som förmodligen tyder på att han är ulv
jag tror att de erfarana varulvarna har hoppat på dreven medan de sagt åt de mindre erfarna att rösta på någon utan drev mot sig.
med andra ord jag tror tripp_trap och nilsh är ulvar, varav de kan ha röstat på sina varulvskompisar för att verka mindre misstänkta därav misstänker jag till viss grad vicotnik.
det vi saknar dethär spelet är ett flertal drev, att ha 1 drev i taget ger ingen info, men att vi har bara ett drev tyder också på att vi inte har många som styr spelet.
att starta ett nytt drev vid denhär tidpunkten blir svårt och jag vet inte vem jag ska rikta det mot fortfarande, jag vill se till att rösta innan tiden är slut men att bara förtydliga vimes dödsdom är inget för mig.