Sker det ngn form av missförstånd i den här konversationen ovan? Vad är det som Tripp_trapp ska uttala sig om? Han har vad jag sett inte uttalat sig alls om detta- och om han skulle göra det, vad skulle han säga annat än att han visst är vice-sheriff som alla vet?Brynolf said:Fluff? Knappast, det måste vara någon poäng med det där. Dock behöver ju "lagens väktare" inte alls betyda den traditionella typen av "väktare". Och om det nu gör det så vill vi inte veta.Banarok said:nu kommer jag gå ut med min förmåga faktiskt.
min förmåga är troligtvis av fluff typen men jag kan se vilka som är "lagens väktare" jag siade Tripp trap förut och viste att han var en väktare.
jag hade hoppats på att min förmåga var mer än fluff och att jag siade efter siare och röstade Tripp_trap senaste rundan, men så visar sig inte vara fallet (iaf inte sann-siaren)
hitils har jag kollat i denhär ordningen
Krank - Ej väktare
vicotnik - Ej väktare
tripp_trap - väktare
lindenius -Ej väktare
Nilsh - Ej väktare
nästan är övertydligt är att vara väktare har ingen relation med att vara god/ond
Drar till tandläkarn nu. Om jag överlever vill jag gärna när jag kommer tillbaka att Tripptrapp har uttalat sig lite om det här, bara för att bekräfta att Banarok inte luras.
Finns det ngt vi borde fråga Tripp_trapp om igen?
/ Nils