lokomotiv_UBBT
Hero
ååååh mickie james! yum! och att hon är den bästa tjej brottaren efter lita är inte fel heller!
Låt mig gissa, han van den inte i en fair fight och han kommer inte att behålla den så länge?Vill bara påpeka att hornswaggle har cruiserweight titeln i raw nu han är en lepracaune... Han besegrade Chavo guerro
Bah! Hon är inte dålig, men hon är ett ynk mot LuFisto. Jag kan inte ens tänka mig Mickie James ställa upp i en 400 lysrörsmatch eller en taggtrådsmatch, eller för den delen vinna en ironman-turnering mot killar.ååååh mickie james! yum! och att hon är den bästa tjej brottaren efter lita är inte fel heller!
Kanske, men när de händer så är det misstag, inte avsiktligt.Det som gör ovanstående citat intressant är ju att det är det är överlägset mer och farligare skador i showbrottning än att fightas MMA proffesionellt.
Observera att hon listat honom som "Cartoon character"...Hon verkar gilla Drizzt Do'Urden (enligt den officiella hemsidan) så det vore nog inte omöjligt att förmå henne att pröva på rollspel. Även om det skulle vara *gasp* D&D.