Bra det är ju ett spel jag faktiskt kan,xyas said:Puerto rico är nästa.Lu-kaazh said:Så vad var nu nästa spel?
Bra det är ju ett spel jag faktiskt kan,xyas said:Puerto rico är nästa.Lu-kaazh said:Så vad var nu nästa spel?
Yoi gemu!Vimes said:Grattis KK! Välförtjänt seger i ligans mest slumpmässiga spel!
Officiell tabell
Strong choice! - 8 p (1-0-1-0)
xyas - 7 p (1-1-0-0)
Lu-kaazh - 4 p (1-0-0-1)
Vimes - 2 p (0-0-1-1)
Nu är uppvärmningsspelen avklarade kan jag känna.
*Småflinar.*Vimes said:Grattis KK! Välförtjänt seger i ligans mest slumpmässiga spel!
Officiell tabell
Strong choice! - 8 p (1-0-1-0)
xyas - 7 p (1-1-0-0)
Lu-kaazh - 4 p (1-0-0-1)
Vimes - 2 p (0-0-1-1)
Nu är uppvärmningsspelen avklarade kan jag känna.
Alla dagar utom torsdagar efter 22.30 funkar.Vimes said:Alright. När kör vi Puerto Rico?
Xyas och KK känns mest upptagna, när kan ni?
Det var sent värre, men det funkar väl. Måndagar passar mig bäst. Nästa måndag kanske?Strong choice! said:Alla dagar utom torsdagar efter 22.30 funkar.Vimes said:Alright. När kör vi Puerto Rico?
Vill vi ha en tidigare tid så måste jag luska lite.
Nästa måndag funkar för mig från 21 och framåt om jag inte är helt fel ute.xyas said:Det var sent värre, men det funkar väl. Måndagar passar mig bäst. Nästa måndag kanske?Strong choice! said:Alla dagar utom torsdagar efter 22.30 funkar.Vimes said:Alright. När kör vi Puerto Rico?
Vill vi ha en tidigare tid så måste jag luska lite.
Jag har kollat och jag kan spela nu på måndag kl 21. Då är det väl bara Lukas (xyas kan 21.00, förutsätter jag) som inte svarat.Vimes said:Med tanke på att Puerto Rico tar lite längre tid tycker jag att 22.30 är för sent att starta. Nästa måndag kl 21 är föreslaget, jag ska kolla om jag kan då.
Låter bra.Vimes said:Jag har kollat och jag kan spela nu på måndag kl 21. Då är det väl bara Lukas (xyas kan 21.00, förutsätter jag) som inte svarat.Vimes said:Med tanke på att Puerto Rico tar lite längre tid tycker jag att 22.30 är för sent att starta. Nästa måndag kl 21 är föreslaget, jag ska kolla om jag kan då.
Puerto Rico på måndag klockan 21.00?
det borde fungeraVimes said:Jag har kollat och jag kan spela nu på måndag kl 21. Då är det väl bara Lukas (xyas kan 21.00, förutsätter jag) som inte svarat.Vimes said:Med tanke på att Puerto Rico tar lite längre tid tycker jag att 22.30 är för sent att starta. Nästa måndag kl 21 är föreslaget, jag ska kolla om jag kan då.
Puerto Rico på måndag klockan 21.00?
Är ni taggade? Jag är taggad!Vimes said:Då spikar vi det!
Jag testade det på en kompis iPad och ja, interfacet är verkligen inte roligt.xyas said:Är ni taggade? Jag är taggad!Vimes said:Då spikar vi det!
Införskaffade Puerto Rico till ipaden så jag skulle kunna öva. Men interfacet är så kasst att jag knappt fattar vad som händer. Så det ser lovande ut inför måndag
Ja vafan PR har jag ju spelat mycket i verkligheten så där borde jag ju ha en fördel.Vimes said:Jag testade det på en kompis iPad och ja, interfacet är verkligen inte roligt.xyas said:Är ni taggade? Jag är taggad!Vimes said:Då spikar vi det!
Införskaffade Puerto Rico till ipaden så jag skulle kunna öva. Men interfacet är så kasst att jag knappt fattar vad som händer. Så det ser lovande ut inför måndag
Hur som helst: jag är taggad. Lukas har ju skrivit sig själv som favorit i det här spelet, så det ska bli skoj att se om han står pall.
Jag suger på PR.Lu-kaazh said:Ja vafan PR har jag ju spelat mycket i verkligheten så där borde jag ju ha en fördel.Vimes said:Jag testade det på en kompis iPad och ja, interfacet är verkligen inte roligt.xyas said:Är ni taggade? Jag är taggad!Vimes said:Då spikar vi det!
Hur som helst: jag är taggad. Lukas har ju skrivit sig själv som favorit i det här spelet, så det ska bli skoj att se om han står pall.
+1Strong choice! said:Troligen kommer jag göra allt för att sabba för Vimes och...
Underkänt hörrni. Jag ligger sist och PR är Lukass pel, varför ska ni förstöra för mig.xyas said:+1Strong choice! said:Troligen kommer jag göra allt för att sabba för Vimes och...
Äsch. Jag tror vi alla är så pass bra och schyssta gamers att vi spelar för sin egen vinst, och inte för att förstöra för en specifik annan spelare (i elfenland handlade det ju om att du höll på att vinna, så blocken där gjorde ju att vi alla gick om dig). Jag tycker också sånt spel är trist.Vimes said:Underkänt hörrni. Jag ligger sist och PR är Lukass pel, varför ska ni förstöra för mig.xyas said:+1Strong choice! said:Troligen kommer jag göra allt för att sabba för Vimes och...
Allvarligt talat är PR ett spel som man kan jäklas en hel del med varandra i, men det är ju bara ok som ett led i att försöka prestera så bra som möjligt själv, annars är det inte ok, imo.