Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Nej, jag pratar inte om det gamla systemet, där man fick xp för inlägg och andra saker. Däremot tycker jag att det är rätt smidigt med xp-funktionen på ENWorld, där man kan dela ut xp för ett inlägg man tycker om. Då dyker det upp en liten "plupp" längst ned i inlägget där det står vem som har gett xp:n och man kan fylla i varför man givit den.
Jag tycker det är ett svinbra alternativ till "+1"-inlägg (eller de tidigare "håller med [NT]). Det är ett litet, smidigt sätt att visa uppskattning för vad någon skrivit, utan att ta upp diskussionsutrymme, eller störa en diskussion med inlägg som inte har ned huvudspåret att göra.
Är det här något folk skulle vilja se på rollspel.nu, och i så fall: går det att göra?
Jag tycker det är ett svinbra alternativ till "+1"-inlägg (eller de tidigare "håller med [NT]). Det är ett litet, smidigt sätt att visa uppskattning för vad någon skrivit, utan att ta upp diskussionsutrymme, eller störa en diskussion med inlägg som inte har ned huvudspåret att göra.
Är det här något folk skulle vilja se på rollspel.nu, och i så fall: går det att göra?