Mogger
Hipsteranka
Har börjat slänga in lite berg/kullar och träsket är på gång! På kartan nedan ser man även hela Samfundet, som kejsaren, med viss ironi, kallar sina skattemarker.
Attachments
-
28.2 KB Views: 0
Det var ett jääävla tjööööt om Gööööborg! De kommer la när de kommer!Peter;n162338 said:Men! Göborg?
Tutorial. English. Pls.Måns;n162326 said:Tackar. Nästan bara photoshop. Det är ganska enkelt faktiskt. Ritar mer eller mindre på fri hand. Grejen ligger ofta i färgval och sånt. Man kommer ganska långt på det Jag använder ytterst lite texturer och sånt. Mest är det helt vanliga photoshop-effekter.
Själv är jag alldeles för ostrukturerad och går för mycket på känsla för att kunna lösa det, men jag har snappat upp väldigt mycket bra på Cartogeophers Guild. Kolla in deras tutorials där. Eller ställ en fråga på forumet. De är sjukt hjälpsamma.Mundo;n162356 said:Tutorial. English. Pls.
Östergölen, som den heter!Peter;n162279 said:Fräckt! Borde inte östgötaslätten vara en översvämningsdrabbad bayou?
Skarpnäck fanns med i MUA, men var inte speciellt utförligt beskrivet, men ffa så återkom platsen ofta i vår kampanj (en av RP:S hemort och strategiskt läge). Så jag har en ganska klar bild över hur det ser ut där. Verkar ligga väldigt nära dagens Sänna, ja.roboman;n162774 said:Åh så snyggt!
Jag är nyfiken på det som ser ut att heta... Skarpnäck? Är det något vedertaget i Mutant UA? Eller något eget tillägg till Zonen? Någon personlig koppling kanske? Det ser ut som Sänna.
MVH Uppvuxen vid norra Vättern.