Leon
Leo carcion
GöttMåns;n166577 said:
Dessvärre blir de av yours truly...
GöttMåns;n166577 said:
Dessvärre blir de av yours truly...
Innebär detta muterade djur/bestar?Måns;n166515 said:Eller kanske mer korrekt:
Blanda Zonernas Zoologi med Mad Max: Fury Road, Rango och The Road så är du hemma!
Haha, ja. Eller, näInkognito;n166795 said:Innebär detta muterade djur/bestar?
Isf, lägga till ett "o" ?
(Zoonen. Med vänlig hälsning, Göteborg )
Coolt! Det roligaste jag vet är den här typen av korsbefruktelser. Jag blev inspirerad av Fria Ligans nya omslag till Oktoberlandet, och sen inspirerade jag dig. Det är så kreativitet funkar!nyvinter;n166815 said:Ritade det här inspirerat av omslagen här (den hade till och med en radioaktivitetssol ett litet tag):
Rymdhamster;n168363 said:I wants it!
Jag förstod ju att du inte syftade på bandet så jag googlade. Du menar alltså spelet? Det ser helt fantastiskt ut! Kan ingen se till att det kan spelas på mobil??Rymdhamster;n168363 said:En fråga bara: Journey?
Jag undrade mest på varför du stoppat in protagonisten från spelet på omslaget =)Måns;n168369 said:Jag förstod ju att du inte syftade på bandet så jag googlade. Du menar alltså spelet? Det ser helt fantastiskt ut! Kan ingen se till att det kan spelas på mobil??
Jo, jag vet Men jag vill verkligen har dit en antropomorf. Men den färdiga bilden kommer att ha lite bättre proportioner. Du kan kolla på den här istället så länge:zonk;n168370 said:Snygg ny logga här! Figuren känns däremot som ett stilbrott, den känns inte som den är gjord i samma stil som bakgrunden. Den känns även som den borde vara ca 20 meter hög i verkliga livet?
Haha, jag har visserligen snott bilden, men inte därifrånRymdhamster;n168374 said:Jag undrade mest på varför du stoppat in protagonisten från spelet på omslaget =)
Well... jag gillar att mittlinjen på vägen är tillbaka, och jag tycker den här figuren på vägen ser mycket bättre ut. Men jag gillade den mer trasiga vägen från tidigare, jag föredrar också den starkare färgen samt stadssiluetten.Måns;n168429 said:Bättre eller sämre?