DoD Ärans väg 2024

MadMichel90

Veteran
Joined
28 Jul 2023
Messages
5
Har du redan tagit emot "platshållar PDF:en"? Det är ett bra tag sen vi fick den... ISF kan du bara gå in på DT och ladde ner igen
Nä det är inget jag tagit emot heller. Allt jag fått än så länge är en bekräftelse på att jag beställt och betalat för boken. Har varit inne på DT och kikat också, inget där heller..🤔
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
2,020
Location
Marjura
Men jösses så snygg produkt!
Visuellt; layouten som är luftig och lättläst, och illustrationerna som verkligen ger en härlig sagokänsla och, på rätt sätt, en klassisk "old school-vibe". Saknade egentligen bara Vitus porträtt vid en första anblick, men tycker att de två olika teckningsstilarna mellan Drakkejsaren och ÄV blev riktigt bra vid titt nummer två. Illustrationerna ger spellust! De här platserna/skeendena vill man vara med om!
Om man bara fick till mer spelande!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
6,169
Hur är det med tredje delen i den nya boken? Är det Michael Petersens Mörkrets hjärta, eller är det något helt nytt? (Kan ha frågat detta tidigare, ber då om ursäkt. Men jag är inne i en period där jag har väldigt dåligt minne)
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,987
Location
The Culture
Hur är det med tredje delen i den nya boken? Är det Michael Petersens Mörkrets hjärta, eller är det något helt nytt? (Kan ha frågat detta tidigare, ber då om ursäkt. Men jag är inne i en period där jag har väldigt dåligt minne)
Allt är nytt, förutom namnet.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
2,020
Location
Marjura
Kul att se upplägg och omfång, men... Har lite kluvna känslor inför beta-versioner. Läser man dem är det sällan man orkar läsa den färdiga produkten (för nöjes skull, inte för faktiskt spel) när den väl släpps, tycker jag. Förstår syftet så klart, att hitta slarvfel etc så att det blir en bättre slutprodukt för alla, men det förtar liiite av att faktiskt ta del av en färdig genomtänkt produkt.
 
Last edited:

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
424
Location
Stockholm
Gillar vad du gjorde med vilorna i Maktens Portar @Dimfrost - utan att kunna göra en konkret jämförelse med originalet (bläddrat i den en gång i ungdomen) så känns det som du gjort ett riktigt bra jobb här överlag! Var det din idé med tidschemat med, eller är det Ligan?
 
Top