Magnum_UBBT
Warrior
Du har plats nummer 11. *DELETED*
Inlägg raderat av Magnum
Inlägg raderat av Magnum
Lycka till.... jag vet inte om jag hade nån tanke alls förutom att få folk att tänka efter.
Jag tror att du fallit för myten att det finns "många inlägg-groupies". Det är inte sant, det finns inte, och om det fanns så skulle jag inte talat om det.Tanken med tråden var inte att tvinga mångpostarna att skriva mindre eller att tvinga lurkers att posta... jag vet inte om jag hade nån tanke alls förutom att få folk att tänka efter.
Var kommer n från?Men vi kan säga såhär, om du har skrivit X antal inlägg i en tråd så måste tråden ha minst (X^(π/2))+1 avrundat uppåt antal inlägg. Annars skriver du för mycket.
Vilka personer?Jag tror det är avskräckande för fler än mig att vissa personer märks så mycket.
Är det inte pi du läser som n? (X^(pi/2))+1. Eller missförstår jag någon subtilitet?Var kommer n från?
Antagligen, de var väldigt lika. Jag tyckte liksom inte att pi hörde hemma utanför trigonometrin, så jag tänkte inte ens på det.Är det inte pi du läser som n? (X^(pi/2))+1. Eller missförstår jag någon subtilitet?