Analys av Yreburre och hans inlägg, en av många som har/håller låg profil:
Inlägg ett (#648049): Säger i princip hej, för att sen ta ett steg tillbaka för att försöka se logiken i situationen, anser att det är inte är aktuellt att rösta på någon. Ett passivt inlägg, men kan bero på att Yreburre är nybörjare.
Inlägg två (#648171): Vet inte om han är född i staden eller inte, liksom många andra. Sen fortsätter Yreburre med att hävda att han är stolt över att var en Medborgare av kommunen. Där på så instämmer Yre med Hellzon att vi bör vänta med att avslöja yrkena då dessa kommer att avslöjas så småning om. Påpekar även att kultisterna troligtvis har vanliga yrken som täckmantel.
Var på Yreburre anser att det är spännande, intressant och roligt att se hur folk beter sig/skriver kring ordens betydelse.
Yreburre said:
Visst är det spännande, inte för att verka udda. Men det är verkligen roligt hur folk beter sig/skriver och funderar på ordens betydelse.
Vet inte hur jag ska tolka detta, vill gärna ta det som en nybörjar förtjusning i spelet, men just orden: "Det är verkligen roligt hur folk beter sig" får mig att haja till lite.
Där på ställer han sig positivt till min ide att gå ut med vilken runda våra yrken avslöjas i, men misstänker att det kan vara helt random som de avslöjas.
Inlägg tre (#648346): Anser att folk slänger ur sig både information om yrken och runda de avslöjas för lätt vindigt. Undrar om det är något försök till att hitta små grupper med folk man kan lita på. Var på Yreburre deklarerar att han inte tänker ansluta sig till någon grupp utan istället ta köra själv och ta en roll som iakttagare tills vidare, vilket jag anser vara en väldig farlig inställning. Då passivitet endast gynnar Kultisterna.
Där på så undrar Yreburre varför jag krank, Zebulon drar på oss så mycket uppmärksamhet om vi nu är varulvar, och då framför allt Zebulon som också är ny i spelet. För att sen på peka att det måste analyseras mera. Och krank vet vi nu att han var medborgare.
För att där på deklarerar att han inte tänker kasta sin röst förens den kan göra nytta, trots att man kan byta röst när man vill. Och i så fall när gör en röst nytta? När den bara har kastats engång? Och som avgörande röst? Gillar inte detta inlägga från Yreburre.
Inlägg fyra (#648349): Tackar krank för att han informerar om varför man ska rösta, men vill själv bestämma när han ska lägga sin röst, vill inte ta sig vatten över huvudet. Var på Yreburre vill ta det lugnt och försöka skaffa sig en bild över vad som händer. Med fyra inlägg så anser jag i alla fall att man är ifatt och bör ha skaffat sig en god bild om inte så bör man i alla fall ha ett hum om var man vill lägga sin röst. Tycker inte alls om att Yreburre inte vill visa vad han tycker genom att lägga sin röst.
Inlägg fem (#648423): Har funderat och samlat anteckningar för att få struktur på det hela (Kansek dela med dig av dem till oss?). Vågar dock inte lita på någon ännu. Efter att ha kollat på både Rising's och krank's argument så tänker Yreburre agera... genom att rösta på Craygh, så är inaktiv och tillhör en farlig grupp då det är lätt att gömma sig där som varulv. Varför inte rösta tidigare på Craygh då? Att se att någon är inaktiv är väldigt lätt och det behöver man inte analysera något för att upptäcka.
Inlägg fem (#648722): har åter igen uppdaterat sig med det senaste som har hänt, men har inte tid för någon djupare analys (vi har inte sett någon analys från dig ännu) men nämner att detta kommer göras i morgon efter jobbet. Lägger sin röst på Bearnie på grund av hans påhopp på Eksem som han anser vara berättigat. Då Bearnie upplevs som flyktig och försvarande i sin ton. Samt att analysen känns för ingående och lös för att den ska vara på riktigt.
Inlägg sex (#648848): Äntliegn kommer en analys från Yreburre. Tankarna rör mest oss som är aktiva, gäller främst Basenanji, mig själv, Rising och Zebulon där vi ses som gröna i olika nyanser så att säga. Bearnie och Eksem ses på med stor misstänksamhet och deras konflikt upplevs som falsk och fejkad. Hellzon vet han inte var han ska placera, tydligen något Hellzon har skrivit som Yreburre inte hittar.
Inlägg sju (#648892): Förklarar
Yreburre said:
Lägger dock min röst på Bearnie, som många andra har påpekat är hans påhopp mor Eksem berättigat. Herrn har skrivit väldigt flyktigt och försvarande i tonen känns det...
Att det var en felskiving. Samt så håller Yreburre med Hellzon i resonemanget om att Eksem och Bearnie kan båda var kultister där de ska offra den ena för att göra sig själv grön.