Re: Kära örebroare
Möller said:
Jag, liksom Mukwa, reagerade på att Lu-kaazh inlägg både var onödigt och dessutom närmast barnsligt i sitt »Förvirring är varulvarnas bästa vapen«. Det känns som en skum röst med krystad motivering.
Ni är ju inte de ända som har reagerat på det hela. Lägg till Vimes, och mig också på den listan så är den mer komplett.
Egentligen skall jag inte behöva lägga näsan i blöt här, men jag gör det ändå. Jag har förklarat att Lu-kaazh brukligen inte reagerar så som han gjorde nu, och bara det är ju en scumtell i min mening.
Vi skall rösta på den som är mest misstänkt att vara en bandit, och de flesta röstar på Mukwa. Att vända drevet nu är ju inte att tala om. Inte förens Mukwa skrivit klart sitt inlägg gällande vad outningen skall bestå av.
Jag personligen tror inte det dröjer länge innan Mukwa kommer med något matnyttigt till oss, och jag väntar med spänd förväntan.
Lu-kaazh tycker inte att det är bra att vi segar ner tempot så som Mukwa gör i nuläget, men det handlar nog fan inte om det. Mukwa har visat sig aktiv, och jag tror inte han ändrar på det nu.
När det väl är klart kommer då jag att överväga det hela, och sedan dra igång ett drev gentemot den mest misstänkte ibland oss nämligen Lu-kaazh.