Varulv [Anmälan] Paradise Ulvtell - Kärleksnästet

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
9,109
Det är bara metaspelande nördar som väljer hemlighet. Coola alpha-paradajsare ligger bakis och tittar på hur svetten rinner över magrutorna och lämnar sånt till slumpen.
Ja, det där är min melodi, men jag blir ju stressad av att Vattenmusen skriver en halv avhandling om vikten avsatt ta ställning till hemligheterna?!?

Rösta på Basse - Rösta på VJVS!!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,965
Skulle ju passa perfekt i Kärleksnästet ju!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,777
Ja, det där är min melodi, men jag blir ju stressad av att Vattenmusen skriver en halv avhandling om vikten avsatt ta ställning till hemligheterna?!?

Rösta på Basse - Rösta på VJVS!!
En halv avhandling? Var några snabba tankar om hemligheterna bara. Vänta till min riktiga avhandling om PostRationell UlvTeori (PRUT) kommer, då kommer du få något att bita i!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,777
Vilken vill Vattenmusen❤ välja då?
Eftersom jag är bybo kommer jag försöka hugga 12 som är fantastisk för alla bybor. Men det bästa vore om någon skum spelare som du eller Basse högg den istället om ni mot förmodan skulle vara bybor. Hemlighet 6 tänkte/läste jag fel om också, den är bra för bybor. 13 känns vigd åt Fjodor så vågar jag inte röra.
 

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Joined
9 Jun 2024
Messages
120
Förlåt en dum fråga, det är så satans mycket info här och svårt att sålla samt att mina lösögonfransar är långa och täta som flygplansvingar och helt enkelt svåra att se igenom. Till saken: vad ska jag göra ang sviten. Det är något innan måndag va?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,965
Förlåt en dum fråga, det är så satans mycket info här och svårt att sålla samt att mina lösögonfransar är långa och täta som flygplansvingar och helt enkelt svåra att se igenom. Till saken: vad ska jag göra ang sviten. Det är något innan måndag va?
Ni får rösta om vem ni vill se som startar i sviten i runda 1.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
9,109
Okej okej nu fattar jag:

§4b: Två personer är i sviten varje runda (resterande spelare sover i Sovsalen). En som röstades in föregående runda och en person som röstades in rundan innan det. Efter två rundor i sviten lämnar man den och kan inte hamna i sviten igen rundan efter man lämnat. En spelare röstas in i anmälningstråden för att vara i sviten.

Exempel:I R1 röstas Sidd fram till att vara i sviten tillsammans med Basse (som röstades fram att börja i sviten i anmälningstråden).
Se ovan för att förstå hur slarvigt och selektivt jag läser 😐😑
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,108
Location
Oktoberlandet
En person börjar i sviten Basse! Du får inte rösta på flera. Lite ofint att inte rösta på mig kan jag tycka när jag röstat på dig...
Basse må vara alldeles för långt gången till åren för att klara av detta ansvar själv men får göra som denne vill! Heja Badse👍
 

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Joined
9 Jun 2024
Messages
120
Såklart jag också vill till sviten. Avskyr sovsal. Rösta mig till sviten pliis. Puss Puss.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,777
Okej okej nu fattar jag:


Se ovan för att förstå hur slarvigt och selektivt jag läser 😐😑
Startinläggen är inte anpassade till personer som hellre lyssneläser, lite dåligt kan jag tycka. Kräv ljudbok som anpassning!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,965
Mindre än 24 timmar kvar innan anmälan stänger!
 
Top