Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Ja, det där är min melodi, men jag blir ju stressad av att Vattenmusen skriver en halv avhandling om vikten avsatt ta ställning till hemligheterna?!?Det är bara metaspelande nördar som väljer hemlighet. Coola alpha-paradajsare ligger bakis och tittar på hur svetten rinner över magrutorna och lämnar sånt till slumpen.
En halv avhandling? Var några snabba tankar om hemligheterna bara. Vänta till min riktiga avhandling om PostRationell UlvTeori (PRUT) kommer, då kommer du få något att bita i!Ja, det där är min melodi, men jag blir ju stressad av att Vattenmusen skriver en halv avhandling om vikten avsatt ta ställning till hemligheterna?!?
Rösta på Basse - Rösta på VJVS!!
PostRationella UlvTeori-TankarEn halv avhandling? Var några snabba tankar om hemligheterna bara. Vänta till min riktiga avhandling om PostRationell UlvTeori (PRUT) kommer, då kommer du få något att bita i!
Eftersom jag är bybo kommer jag försöka hugga 12 som är fantastisk för alla bybor. Men det bästa vore om någon skum spelare som du eller Basse högg den istället om ni mot förmodan skulle vara bybor. Hemlighet 6 tänkte/läste jag fel om också, den är bra för bybor. 13 känns vigd åt Fjodor så vågar jag inte röra.Vilken vill Vattenmusen välja då?
Ni får rösta om vem ni vill se som startar i sviten i runda 1.Förlåt en dum fråga, det är så satans mycket info här och svårt att sålla samt att mina lösögonfransar är långa och täta som flygplansvingar och helt enkelt svåra att se igenom. Till saken: vad ska jag göra ang sviten. Det är något innan måndag va?
Jag röstar på mig och Sidd!Ni får rösta om vem ni vill se som startar i sviten i runda 1.
En person börjar i sviten Basse! Du får inte rösta på flera. Lite ofint att inte rösta på mig kan jag tycka när jag röstat på dig...Jag röstar på mig och Sidd!
Va? Är det inte två personer i sviten?En person börjar i sviten Basse! Du får inte rösta på flera. Lite ofint att inte rösta på mig kan jag tycka när jag röstat på dig...
Det börjar med en i R1, och sen röstas det in en till för R2, sen i R3 kommer en in och en går ut.Va? Är det inte två personer i sviten?
Se ovan för att förstå hur slarvigt och selektivt jag läser§4b: Två personer är i sviten varje runda (resterande spelare sover i Sovsalen). En som röstades in föregående runda och en person som röstades in rundan innan det. Efter två rundor i sviten lämnar man den och kan inte hamna i sviten igen rundan efter man lämnat. En spelare röstas in i anmälningstråden för att vara i sviten.
Exempel:I R1 röstas Sidd fram till att vara i sviten tillsammans med Basse (som röstades fram att börja i sviten i anmälningstråden).
Basse må vara alldeles för långt gången till åren för att klara av detta ansvar själv men får göra som denne vill! Heja BadseEn person börjar i sviten Basse! Du får inte rösta på flera. Lite ofint att inte rösta på mig kan jag tycka när jag röstat på dig...
Och välja hemlighet #8?Jag vill börja i sviten!
Startinläggen är inte anpassade till personer som hellre lyssneläser, lite dåligt kan jag tycka. Kräv ljudbok som anpassning!Okej okej nu fattar jag:
Se ovan för att förstå hur slarvigt och selektivt jag läser