Som jag sett det går det att ta hissen till sjuttonde men inte till taket... Men har de en helikopterplatta där uppe så måste det finnas en hiss som går dit upp annars blir helikopterplattan ologisk väl? Och om det finns en hiss dit upp så kan man klättra på en stege i hisschaktet till taket i alla fall. Jag tar också för givet att om man bänder upp hissdörrarna på sjuttonde våningen så blir man beskjuten av vakter där. Sen har jag tagit för givet att det inte går att använda trapphuset upp till taket utan att passera sjuttonde, men där kan jag ju ha fel.Anchorman said:Funderade på det och vad som var mest Logiskt, eftersom våning sjutton är speciell och bara få har inträde så borde man ju kunna ta sig till taket på nåt annat sätt.Mårten said:Föresten, fråga Anchorman, måste man gå via labbet för att komma till taket eller kan man bara gå förbi deras våning i trapphuset? Ville skriva något men tänkte att du kunde få bestämma det
Vi kan väl säga att det finns en stege borta vid hissarna, dock säger jag redan nu att man inte kan hoppa ifrån stegen till något fönster på sjuttonde, så lätt får ni inte
Hurra! Mera jimmy i spel!Cassius said:Cissi bad mig göra en sista scen med henne så jag gör min exodus nu med henne.
Håller med. Ändå synd att det blir det sista vi ser av Jimmy. Cassius, du kommer vara saknad.Laowai said:Hurra! Mera jimmy i spel!Cassius said:Cissi bad mig göra en sista scen med henne så jag gör min exodus nu med henne.
Kul att du lite halvt bestämde dig för att inte sluta iallafall
Kul att se att du gör ett så pass snyggt uttåg ur speletCassius said:Cissi bad mig göra en sista scen med henne så jag gör min exodus nu med henne.
Hittade det här gamla inlägget. Vi kan väl säga att vi med lugn fått det här att fungera i lite mer än ett par veckor!Anchorman said:Kikade runt lite i gamla trådar i forumrollspelsdelen och det är ju verkligen sjukt få som faktiskt har tagit nån ordentlig fart eller överlevt mer än ett par veckor.
SÅ LÅT OSS ÄNDRA PÅ DET NU!
Det är ju ändå ett rollspels forum så här om nånstans borde det ju gå att få ett forumrollspel att funka
vill minnas att det finns i uddevalla. men kan ha fel.Anchorman said:Jag har aldrig sagt att de finns en helikopterplatta på taket, jag har alltid placerat plattan utanför sjukhuset. Sen kan man kanske landa där ändå.
Det har också konstaterats tidigare att man kan ta hissen upp till sjuttonde, så länge man har det exclusiva kortet vilket ni har, alltså samma kort som öppnar dörren till sjuttonde.
På Lollo är en rodnad bara klädsamt.Iskaral said:Lollo är javligt snygg helt enkelt. Han är som ett helt pojkband komprimerat till en person. Han är den pojkaktige, den farlige, den tvålfagre occh så vidare. Han är solbränd, har ljust självlockigt hår, långa ögonfransar, hollywoodleende med mera. Han spenderar en massa tid på gymmet och ångkokar den mesta maten. Han är fit och deffad och skäms inte för att gå på skönhetssalong.
Efter att ha plundrat en massa skåp i omklädningsrummet är han nu klädd i 1200 kronors designerjeans och en tajt vit t-shirt samt träningsskor. Han är nyduschad och Han har en kofot, en ficklampa, en pilbåge och ett koger.
Skador: En liten svullnad under ena tinningen där Jimmy träffade med en riktig suckerpunch. En suckerpunch är när man slår någon som inte är beredd och det var precios vad som hände så det så!