Spelet är uppe!Cissi said:Han bara förbereder sig, reder sig, reder sig, han bara förbereder sig, reder sig!
Nu har vi väntat länge nog, länge nog, länge nog, nu har vi väntat länge nog, lääänge nog!
Tack! Såg att du skrev också så jag uppdaterar dig nu med, du skrev medans jag skrev svaren till dem andra.Laowai said:Alltså, så här långt:
Åmajgad åmajgad åmajgad! UPPDATERA SNABBARE *biter naglar*
Såatteh, 10/10 =)
... ja, visst, jag är game på ett långt rollspel. Gäller bara att vi faktiskt överlever mer än ett par veckorAnchorman said:Kikade runt lite i gamla trådar i forumrollspelsdelen och det är ju verkligen sjukt få som faktiskt har tagit nån ordentlig fart eller överlevt mer än ett par veckor.
SÅ LÅT OSS ÄNDRA PÅ DET NU!
Snabb grej angående detta. Jag har spela enligt villfarelsen att vi inte har 40 år av zombie-film-erfarenheter i ryggen när våra karaktärer rensar zombies men om vi faktiskt har det så är det ju superrelevant att alla vet det typ NU, direkt. Oavsett om det gått zombierullar på tv så skulle jag tycka att det var mer intressant om det inte var det första våra karaktärer refererade till i vår begreppsvärld när folk började bete sig som just zombies.Anchorman said:Kul att ni postar så mycket! Ska uppdatera alla innan jag går och lägger mig
Måste dock sätta upp en varningens finger då vissa tar lite väl mycket friheter.
När ni möter zombies så är ju detta några som motarbetar er därför kan man inte räkna med att lyckas med allt man tar för sig, så försök att inte bara ta för givet att ni lyckas besegra eran motståndare eller lyckas fly utan komplikationer.
Jag tänker framförallt på fear och mårtens senaste inlägg, ingenting ni behöver ändra men i fortsättningen försök att tänka lite mer på det
Antalet post eller längden är det inget fel på, bara vad som händer, mest att du skrev att du besegrade zombien utan bekymmer som var problemetMårten said:Ok, ska ta mig mindre friheter
Är väl lite ivrig att komma iväg och träffa andra spelare så skyller på det men ska minska mina posts från och med nu... de verkar ju vara lite i snitt längre än de andras också
Förstår inte riktigt hur du menar här, antar att du menar att jag använder en cliché bild av fängelset, är det bra eller dåligt förtydliga gärna? Jag tar gärna emot kritik bra och dåligCassius said:Jag sitter på kåken och i alla rollspel så är kåken precis som min karaktär upplever det!