Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Feuflux said:
Jag blir mer och mer sugen på att låta Bengt greppa ett skjutvapen och gå all in som actionhjälte... men det skulle vara lite out of character. :gremwink:
Btw, om du inte absolut måste, kom inte guns blazing och rädda jesper riktigt än. Jag vill se vart hans dumdristiga modighet tar honom först.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Laowai said:
Feuflux said:
Jag blir mer och mer sugen på att låta Bengt greppa ett skjutvapen och gå all in som actionhjälte... men det skulle vara lite out of character. :gremwink:
Btw, om du inte absolut måste, kom inte guns blazing och rädda jesper riktigt än. Jag vill se vart hans dumdristiga modighet tar honom först.
Våningen är ju typ rensad ändå nu bara en zombie kvar av dem som står där
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
HAha Iskaral!
Fick underbar timing när jag läste ditt inlägg, moonlight sonata mvt1 satte igång precis innan så när jag läste ditt inlägg om hur du skjuter allt och alla fick det en liten extra episk feeling :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Recca said:
Hemma hos mig och rollspelar. :gremsmile:
Nej men va trevligt.

Vill bara kontrollera en sak, alla i ambulansen. Lämnar ni medvetet den sista polisen eller har ni bara missat att hon fortfarande inte är med?
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
... Rutger har stått där ute i ett par minuter med armarna utstärckta och ropat åt henne att hoppa ihans armar så han kan slänga in henne i ambulansen... men då jag inte får styra vad hon gör så är rutger frusen i tiden och kan inte agera så jag vet inte om jag är i ambulansen eller inte :gremtongue:

Och är för trött för att göra ett inlägg nu så kommer nog inte svara förän runt tio imorgon.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
JAG vet att hon inte är med. Men Lunde vill bara bort! Hon har ingen koll. Mårten påpekade att Rutger också är utanför bilen, men hur ska hon veta det? :gremwink:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Tänkte att det kunde vara snällt att informera, men jag kommer troligen vara borta i stort sätt hela lördag-söndag. Har en systerson som fyller 6 som ska firas men kommer försöka göra inlägg lördag morgon och förhoppningsvis söndag eftermiddag... men bara så att ni vet :gremsmile:
(men vi kanske är tillbaka till sjukhuset och då blir det ju bara drama så då kan Rutger försöka få liv i Anna eller nåt :gremlaugh: )
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Mårten said:
(men vi kanske är tillbaka till sjukhuset och då blir det ju bara drama så då kan Rutger försöka få liv i Anna eller nåt :gremlaugh: )
Ja förutom zombieapokalypsen så har Bergfors även drabbats av ett relationsdrama av nästan bibliska proportioner. :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Iskaral said:
Mårten said:
(men vi kanske är tillbaka till sjukhuset och då blir det ju bara drama så då kan Rutger försöka få liv i Anna eller nåt :gremlaugh: )
Ja förutom zombieapokalypsen så har Bergfors även drabbats av ett relationsdrama av nästan bibliska proportioner. :gremwink:
Hur menar du nu?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Laowai och Recca, strömmen går ju nu och släcker sjukhuset i typ tio sekunder. Om ni känner att det förstör eran scen så behöver ni inte ha med det nu, vi kan spela lite som om ni är lite efter i tidslinjen, så länge ni inte väntar för länge med att lägga in ljusförändringen så är det lugnt.
Sen kan det ju bli en schysst effekt ni kan använda er av också ifall ni vill det, ni gör som ni vill.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Här hettar det till...
Ska vi kanske lämna resten åt fantasin eller hur långt vill ni beskriva det...?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Här hettar det till...
Ska vi kanske lämna resten åt fantasin eller hur långt vill ni beskriva det...?
Jag tror, seriöst, att redak inte kommer godkänna att det här blir beskrivet mycket längre. :gremwink:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Cissi said:
Anchorman said:
Här hettar det till...
Ska vi kanske lämna resten åt fantasin eller hur långt vill ni beskriva det...?
Jag tror, seriöst, att redak inte kommer godkänna att det här blir beskrivet mycket längre. :gremwink:
Japp då tar vi väl en fade to black som Laowai föreslog, ni får väl själva avgöra hur lång tid eran "aktivitet" tar...
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Till er i garaget, ni kan väl vänta lite innan ni är framme med hissen så fler får posta
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Till er i garaget, ni kan väl vänta lite innan ni är framme med hissen så fler får posta
Ja ja vi ska lugna oss!
Vi har inte klivit in i hissen än så det kan hända mycket än. :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Jupp, inga mera inlägg förrän Erdan och Lollo gjort något... även om jag vill svara på Lundes kommentar! :gremsmile:
 
Top