Anchorman said:Blir nog tyvärr ingen uppdatering idag, är upptagen hela kvällen, men ska klämma iväg en direkt när jag vaknar. Och den kommer bli episk...
Men jag har inte tålamod att vänta till i morgon! Jag kommer bli galen och tokig och göra nått överilat och dumt!!!Rymdhamster said:Episk, Cissi! Episk! Den kommer ju bara bli bättre om han får gå och grunna på det en kväll
Det är bara en skråma! Hon kan nog både gå och göra nått klantigt! Typ smälta för killen hon band och släppa lös honom... eller nått annat överilat.Vicotnik said:Men hur ska Lunde kunna göra något, hon är ju skjuten.
Sant, sant. Du gör ett gott spel.Vicotnik said:Jag tror inte rikigt Daniel har lyckats greppa sittuationen. Han har tillbringat ett antal dagar i fångensakp och nu träffar han folk som säger att det är massor med zombies på gatorna. Skulle du tro på en bunt främlingar som hävdar det? Daniel är intresserad av att ta sig ifrån sjukhuset för honom är det just nu lika med ett fängelse.
Jag MENAR det! Och Lollo verkar ju inte så intresserad... hm...Rymdhamster said:Buntband liksom! Det är ju instant bondage!
De kan löddra in varandra med en varm och blöt hamsterRymdhamster said:Jag skulle istället vilja påpeka att om Anchorman dödar alla karaktärer i morgon så är det här sista chansen för er att få till en schysst trekant! Duschscen med Lollo, Daniel och Mormor Ganja kanske? Eller Rutger, Lunde och den skadade, fastbundne vakten?