Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Vi närmar oss 100 000 visningar, hur firar vi detta?
Tårta till SL på DanCon! :gremgrin:

Nähej... du skulle inte dit... Tja. Med en buss med nycklarna i tändningslåstet i bussgaraget?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,472
Location
Ludvika
Jag tycker att karaktärerna in game ska hitta tårta. De kan snubbla över någon som skulle fira födelsedagskalas när katastrofen slog till =)

Allternativt så Skriver någon ihop en liten krönika över vad som skett (men är lite mer överskådlig än 62 sidor =).

Nedräkning: 3
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Feuflux inte för att jag vill vara sån... Men Bengt och gänget är på väg nedåt i trapphuset.
Lunde och Lollo har gått UPP en trappa för att hämta lite grejer. Bengt kan omöjligt höra Lunde säga det senaste.

:gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Jag vill be om ursäkt för mitt låga deltagande just nu, men varulvsspelet tar upp ganska mycket av min tid för tillfället. Om inget specifikt händer så hängr Daniel bara på majoriteten av gruppen.
Behöver ni svar från mig eller så sparka lite på mig antingen här eller via pm.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Det var synd nu när Daniel har börjat fatta att det är allvar. Vi kan behöva hans överlevnadskunskaper och det vore kul att ge sig ner/tvingas ner i kloakerna. Det kan bli som ringens brödraskap vid Moria. Daniel = Gimli och naturligtvis är Lollo Aragorn i den liknelsen :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Iskaral said:
Det var synd nu när Daniel har börjat fatta att det är allvar. Vi kan behöva hans överlevnadskunskaper och det vore kul att ge sig ner/tvingas ner i kloakerna. Det kan bli som ringens brödraskap vid Moria. Daniel = Gimli och naturligtvis är Lollo Aragorn i den liknelsen :gremsmile:
Jag kommer inte sluta spela, utan kommer försöka hänga på så gott jag kan, men varulvsspelet har just nu prio.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Se det där som en bonusuppdatering nu blir det tyvärr inget mer uppdaterande den här helgen.

Ifall ni vill fortsätta spela över helgen så fokusera på samtal och karaktärsspelande ifall ni kommer till ett läge där ni behöver uppdatering så får ni helt enkelt vänta.

Och Mårten nu vill jag inte se dig oneshotta helikoptern utan vi tar det steg för steg :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Men, jag som tänkte skjuta just den skruv som höll det stora rotorbladet så det lossnade och helikoptern faller ner den enda meter den lyckats lyfta och skadar inte helikoptern så mycket mer :gremtongue:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Mårten said:
Men, jag som tänkte skjuta just den skruv som höll det stora rotorbladet så det lossnade och helikoptern faller ner den enda meter den lyckats lyfta och skadar inte helikoptern så mycket mer :gremtongue:
What? Vi vill ha en exploion!!!
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
De jag vet är:

Rutger - Leker jaga i helikoptrar
Steven - Tittar på
Erdan, Jesper, Anna - Sitter i helikoptern och håller i för glatta livet.

Lunde, Lollo - Typ lämnar sextonde våningen och rör sig nedåt i tystnad i en tryckande stämning där ingen verkar veta vad de ska säga.

Daniel, Bengt, Birgit (eller vad hon nu heter), Felicia, Mohammed, Axel - Antagligen runt 15e 14e våningen och traskar nedåt. Dock lite mörkare för dem men eftersom Lunde satte igång sin spotlight har de lite ljus igen, men de är några våningar längre ner och på väg på grönare gräs... (djurparken :gremsmile: )

Thor - Ligger i en ställning jag inte riktigt förstår och skriker obsena ord för att locka till sig zombis till 16e våningen.

Galen vetenskapskvinna som jag glömde namnet på sover på en stol fastbunden på sjuttonde våningen och drömmer om bättre tider.

Tror det är alla men ber om ursäkt om glömt någon :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Thor kan skrika hur obcent han vill. Det enda som hörs genom munkavlen är Mff mff. Annars en bra sammanfattning tror jag :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Just det, alldeles glömt att säga till så här kommer det:

Kommer vara bortrest och upptagen (dvs inga poster här) från astidig fredag till sen måndag! Jag bör kunna prestera ett inlägg på torsdag kväll och på tisdag ska det inte vara några konstigheter, men det blir ju en liten lucka...
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Iskaral: Ahh, körde ur minnet och tänkte bara på karaktärerna i första hand, kom inte ihåg munkaveln :gremsmile:
(Dock glömde jag Axel första gången men det behöver ju inte nämnas :gremtongue: )

Feuflux: Vad är detta? Man kan ju tro att du har ett liv utanför datorn så upptagen som du verkar vara då och då! :gremsmile:

Nä men lite mera seriöst, hade gött och hoppas du får en trevlig helg.

Feuflux: Sluta läs nu!
Så... ska vi "kidnappa" Bengt så han blir Birgits hjälpte under helgen? Några takers? :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Mårten said:
Feuflux: Sluta läs nu!
Så... ska vi "kidnappa" Bengt så han blir Birgits hjälpte under helgen? Några takers? :gremsmile:
Jag tar honom! Bengt kommer att dansa ballongdansen på sjukhustaket från astidig fredag till sen måndag. Det är bara att svänga förbi när det passar om ni vill se showen :gremsmile:
 
Top