Tänkte bara slänga in ett litet exempel på att detta inte är 100% sanning (även om jag kan hålla med om att det är sorgligt stor del av internet som håller på så där).
http://humon.deviantart.com/
AFAIK, Humon är inte den bruden som alla stöter på. Sedan så vet jag ju inte könet på många av kommentatörerna, men en snabb koll visar snarare på att folk gillar serien mer än hennes kön.
Förövrigt måste ju dock nämnas att den här tjejen sysslat med SatW ganska länge och att hennes serier är ganska så populära. Kan ju förmodligen ha en faktor, är enklare att stöta på slumpmässiga människor ingen känner till, liksom.
Sedan så klankades någon på i början av tråden angående att det finns gånger då könsrollerna verkligen är helt omvända. Detta är inte särskilt sant på internet (såvitt jag vet är dettonårskillar som befolkar det internet som beskrivs i serien), men i låt oss säga TV eller IRL ser det ofta helt omvänt ut. Kvinnorna brukar sin "självständighet som kvinnor" för att utsätta män för alla sorters psykiskt och fysiskt våld för att få sin vilja igenom.
Min moder (socialchef) har en god del litteratur och personliga erfarenheter om att det i många dysfunktionella familjer är kvinnan som förtrycker resten av sin familj på precis samma sätt som stereotypt "män gör". Det faktum att kvinnor är överskyddade av lag (t.ex. skulle en tjej som legat med någon medan hon var full sätta en man i fängelse för våldtäkt, bara för att hon ångrar sig) gör situationen mycket svårare för mannen att hantera, om han skulle hamna i en sådan situation.
Men, det var om verkligheten. På internet ser allting lite annorlunda ut. Fast, det beror ju självklart på var man postar, tjejer som inte visar brösten bör faktiskt hålla sig undan 4chan/b/. Just saying...