Håller återigen med Ymir.
Hur bra koll har ni annat folk på EON egentligen?
Att attribut skulle kunna påverka taket på värden i färdigheter, eller kanske kostnaden att köpa dem över nivå 15 (Som oftast är taket i vanliga fall) låter dock trevligt, för som det är nu så spelar ju faktiskt attribut lite för liten roll, det tycker jag också. Sen skulle jag gärna vilja se att styrka påverkade någonting också, i färdighetsväg alltså. Jag tror att det är lättare att lära sig det mesta som har med atleticism att göra om man är stark, personligen. Typ hoppa, klättra, yxa, klubba, sköld... Inte saker som undvika dock... eller marsch.
För övrigt tas alltid alla tak på grundchanser (det är för övrigt så det heter... och attribut är attribut) bort när jag får säga till om det. Jag menar, taket är ändå 10, vilket i de flesta fall är förbannat högt för en människa att ta sig till (Man behöver ju för bövelen ett medelvärde på 22 i de berörda attributen för att komma över det) och om man nu tar sig över det så är man antingen väldigt superlativ eller tillhör en på något sätt superlativ ras, och i de fallen tycker jag att man kan få börja med 11 i supa och marsch.