Konrad Konvalj
Myrmidon
Röst: anthanth said:Spider - om du lovar att det är snabba rundor så är jag med (har inte tid med utdragna varulvsspel, även om de är kul).
Röst: anthanth said:Spider - om du lovar att det är snabba rundor så är jag med (har inte tid med utdragna varulvsspel, även om de är kul).
Neeej! Jag vill ju spela mer - Harley Quinn är ju häftigaste batman-karaktären jue!Konrad Konvalj said:Röst: anthanth said:Spider - om du lovar att det är snabba rundor så är jag med (har inte tid med utdragna varulvsspel, även om de är kul).
\o/Korpa said:Tja, det var ett tag sedan jag sist spelade... Jag är med.
Yes.Korpa said:Tja, det var ett tag sedan jag sist spelade... Jag är med.
Amen på det!anth said:Harley Quinn är ju häftigaste batman-karaktären jue!
Jag kommer inte att kunna vara med i starten. Återvänder flygledes från London den 9:e så räkna inte med mig förens på onsdagen den 10:eSpider said:Beräknad start - 8/10
Ja, iom att vi inte har något bättre val just nu så kan vi köra på det.. jag är inte rädd för att offra mig för laget, liksom.Konrad Konvalj said:Jag kommer inte att kunna vara med i starten. Återvänder flygledes från London den 9:e så räkna inte med mig förens på onsdagen den 10:eSpider said:Beräknad start - 8/10
Jag vägrar dock rösta blankt eller låta ulvarna få en fördel av att jag inte kan delta så jag lägger min röst redan nu.
Röst: !Paxen
Motivering: Det är första rundan och Paxie kommer att se ut som en ulv oavsett om han är grön eller brun. Är jag själv ulv så kommer inte min röst se så konstig ut eftersom !Paxen har pingat rakt igenom rundan.
Basenanji said:Vi säger så här: om ingen har skrivit ett PM till Spider de närmsta dagarna och i detta PM hotat med att hoppa av om galningen Basenanji är med...
Då är jag med!
Går det att lovorda Kaosdemonenfrånhelvetet och på så vis upphäva eventuell pöbel som inte vill delta i och med bestens ankomst? Om så är fallet så kommer jag att skicka pm i förebyggande syfte.Basenanji said:Det luktar varulvsspel här.
Alltså, jag borde inte vara med av lika många anledningar som det finns hatkommentarer om Justin Bieber, men det är ju satans svårt att låta bli.
Vi säger så här: om ingen har skrivit ett PM till Spider de närmsta dagarna och i detta PM hotat med att hoppa av om galningen Basenanji är med...
Då är jag med!
Ni två är ju för härliga.!Paxen said:Ja, iom att vi inte har något bättre val just nu så kan vi köra på det.. jag är inte rädd för att offra mig för laget, liksom.Konrad Konvalj said:Jag kommer inte att kunna vara med i starten. Återvänder flygledes från London den 9:e så räkna inte med mig förens på onsdagen den 10:eSpider said:Beräknad start - 8/10
Jag vägrar dock rösta blankt eller låta ulvarna få en fördel av att jag inte kan delta så jag lägger min röst redan nu.
Röst: !Paxen
Motivering: Det är första rundan och Paxie kommer att se ut som en ulv oavsett om han är grön eller brun. Är jag själv ulv så kommer inte min röst se så konstig ut eftersom !Paxen har pingat rakt igenom rundan.