Piken Square! Det är den inofficiella rollspelsservern!Spider Jerusalem said:Vilken server är du på Recca?
Vart spelar du?
Piken Square! Det är den inofficiella rollspelsservern!Spider Jerusalem said:Vilken server är du på Recca?
Piken Square! Den officiela rollspelsservernRecca said:Piken Square! Det är den inofficiella rollspelsservern!Spider Jerusalem said:Vilken server är du på Recca?
Vart spelar du?
Coolt!Spider Jerusalem said:Piken Square! Den officiela rollspelsservernRecca said:Piken Square! Det är den inofficiella rollspelsservern!Spider Jerusalem said:Vilken server är du på Recca?
Vart spelar du?
Oh, spännande. Jag har en guardian som jag funderar på var hon hör hemma men absolut som soldat nånstans. Hon är lite för driven i sin kamp mot ondska och sånt för att hon ska vara helt passande som en livvakt till en ädling. Därför letar jag efter nåt annat åt henne. Min necro är med i Disciples of Durmand men jag upplevde det som att den guilden inte erbjöd så mycket rollspel. De har events på söndagar bara.Spider Jerusalem said:Jag är just nu med i House Wolfheart, nobel guild där jag kör livvakt.
Men jag har ögonen på ett par andra guilds just nu.
Klart du ska va med!Basenanji said:Jag är mest bara lite småsugen.
Så där som Roffe-på-Torget kan vara efter att ha jagat heroin i några dagar. Eller som "Phist"* från LA kan känna när hans leverans med crack blir någon kvart försenad.
Roffe har jag inget emot.. Men jag vill helst inte få reda på hur "Phist" fick sitt namn..Recca said:Klart du ska va med!Basenanji said:Jag är mest bara lite småsugen.
Så där som Roffe-på-Torget kan vara efter att ha jagat heroin i några dagar. Eller som "Phist"* från LA kan känna när hans leverans med crack blir någon kvart försenad.
Men Roffe och Phist får inte vara med.. <.<'
Jag är pepp! Men då på att stå på sidlinjen och heja på. Pallar inte ett varulvsspel just nu, vilket är synd eftersom jag gillar fluffspel.Vimes said:Är ni peppade? Jag är peppad.
Lugnt för min del, jag har massa jobb i veckan.Spider Jerusalem said:Pga massa skit i helgen så får jag flytta starten tills på onsdag.
För min del så kan vi köra ett par dagar utan roller.. Då borde jag väl inte bli misstänkt första rundan?Brynolf said:Lugnt för min del, jag har massa jobb i veckan.Spider Jerusalem said:Pga massa skit i helgen så får jag flytta starten tills på onsdag.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!H!Spider Jerusalem said:Pga massa skit i helgen så får jag flytta starten tills på onsdag.
*kastar en batarang på Spider*Spider Jerusalem said:Pga massa skit i helgen så får jag flytta starten tills på onsdag.
Det är faktiskt en ganska spännande idé till ett framtida spel.!Paxen said:För min del så kan vi köra ett par dagar utan roller.. Då borde jag väl inte bli misstänkt första rundan?Brynolf said:Lugnt för min del, jag har massa jobb i veckan.Spider Jerusalem said:Pga massa skit i helgen så får jag flytta starten tills på onsdag.
Att inte misstänka mig, eller att köra utan roller?Recca said:Det är faktiskt en ganska spännande idé till ett framtida spel.!Paxen said:För min del så kan vi köra ett par dagar utan roller.. Då borde jag väl inte bli misstänkt första rundan?Brynolf said:Lugnt för min del, jag har massa jobb i veckan.Spider Jerusalem said:Pga massa skit i helgen så får jag flytta starten tills på onsdag.