Big Mama
Pälsdjursallergiker
Det verkar inte smart med att gå ut vem han väktade då det ger ulvarna ett fritt skott nu i R3 då han sannolikt inte kan vänta samma två gånger i rad (om det är standardregler).@Sidd
Vem väktade du?
Varför väktade du inte Brynolf så vi kunde utforska mer kring siandet?
Väktade du dig själv istället?
Vad vann vi på det? Trodde du ulvarna skulle nattmörda dig?
Jag kommer inte rösta på dig som "årets väktare" på varulvsgalan, det säger jag bara.
Brynolfs case? Menar du att han ska ha blivit vald till JC och avböjt? Jag tror det är sant för det är för konstigt att gå ut med. Samtidigt är det också konstigt att avböja att vara JC. Med tanke på att Brynolf har varit ganska aktiv denna vecka så förstår jag inte riktigt hur han inte skulle haft tid att bocka i tre kryssrutor. (Okej, jag fattar att det är lite mer än så!)Och hörni alla andra:
@Big Mama
@Sömniga Isaac
@fjodorsenuba
@Anthrox
Nu måste vi ta oss i kragen! Kan vi gemensamt försöka se något sorts mönster i ulvarnas/ulvens spel! Att ta ut Brynolf var väl väntat, men hur ser ni på första rundans nattmord? Var Brynolfs case sanningen?
Varför skulle grön Brynolf ljuga om detta?Brynolfs case? Menar du att han ska ha blivit vald till JC och avböjt? Jag tror det är sant för det är för konstigt att gå ut med. Samtidigt är det också konstigt att avböja att vara JC. Med tanke på att Brynolf har varit ganska aktiv denna vecka så förstår jag inte riktigt hur han inte skulle haft tid att bocka i tre kryssrutor. (Okej, jag fattar att det är lite mer än så!)
Precis, så fattade jag det också.Det var för övrigt inte alls det Brynolf sa, att han skulle ha avböjt. Han hade inte sett PM-frågan från damogn förrän efter damogn redan gått vidare och hittat en annan JC som kunde ställa upp med kort varsel.
Big Mamma: Jag vet inte längre, dyker upp ibland. Det enda som egentligen talar för grönt här är påståendet om PM:et. Men är det hållbart att grunda ett grönande endast på det? Påverkar så klart även min trovärdighet som grön, då jag hävdat samma sak som ett tecken på att jag är bybo, även om jag inte sagt det rakt ut.
Röst: @Sysp
Det här känns onödigt fiskigt. Varför vill du veta vem han väktade? Den informationen sabbar ju bara för oss nu.@Sidd
Vem väktade du?
Varför väktade du inte Brynolf så vi kunde utforska mer kring siandet?
Väktade du dig själv istället?
Vad vann vi på det? Trodde du ulvarna skulle nattmörda dig?
Jag kommer inte rösta på dig som "årets väktare" på varulvsgalan, det säger jag bara.
OK, köper det. Jag får hålla mig till tåls.Det verkar inte smart med att gå ut vem han väktade då det ger ulvarna ett fritt skott nu i R3 då han sannolikt inte kan vänta samma två gånger i rad (om det är standardregler).
Förlåt om jag var otydlig. Jag menar just det, att Brynolf inte ljög om det.Varför skulle grön Brynolf ljuga om detta?
Aha, då förstod jag det fel å Brynolfs vägar.Det var för övrigt inte alls det Brynolf sa, att han skulle ha avböjt. Han hade inte sett PM-frågan från damogn förrän efter damogn redan gått vidare och hittat en annan JC som kunde ställa upp med kort varsel.
OK, du hänvisar till något som ligger för långt tillbaka i tiden för att jag ska minnas det och än mindre ha en åsikt om det.Nej, jag menar att Brynolf hade en idé om vilka val Julius hade gjort. Det var hans ”case”.