Varulv Bybornas hövding - Spelet slut

Sidd

”Bybo”
Phuuuuuu vad skönt.
Efter de första 2 rundornas fiaskon så var jag inställd på förlust här ikväll.

Tackar @damogn för strålande arr och applåder för @Basenanji för jäklars vilket redigt försök att kriga hem det här själv.
IMG_1139.jpeg

Nu blir det Miraculix trolldryck till alla på Varulvsgalan.

Fridens allihopa…
och hoppas du vill vara mer fler gånger @Sömniga Isaac Strålande insatts där på slutet när frågorna började hagla å Majestix till och med grönade dig.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Shit vilken skum pacing en fick av att vara grönad redan från spelstart. Det tog helt udden av R1 och R2 att jag kunde säga vad för korkat trams som helst utan att ifrågasättas. Det var först i R3 som jag började få det sedvanliga adrenalinpåslaget av spelen, för då började det kännas på allvar för mig.

Vimes

Sillkung
Bra jobbat byn! Jag hade fel på alla punkter (utom att jag var bybo själv dårå), men jag måste fan hylla @Basenanji här. Coolt och oväntat att våga välja soloulv, även om det tog slut i R3 kändes det som att det kunde gått vägen. Jag tycker Basses byboskådespel var spot on i varje fall.

(Och förlåt till alla jag var oggig mot i R2 förresten! Så här i backspegeln är mitt huvudsakliga bidrag i det här spelet att jag grönade spelets enda ulv och skrev sura oneliners. Inte jätteimponerande direkt!)

Vimes

Sillkung
Och ja: helt fantastiskt bra arrangemang @damogn ! BioBunker sa i läktarchatten att det var viktat till byns fördel, men det håller jag inte alls med om. Tyckte det kändes extremt välbalanserat faktiskt. Därtill kul Asterix-tema med fina bilder och roliga namn på förmågorna! Tipp topp!

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Alltid spännande att vara med på läktaren - så jävla mycket lättare att tycka till om byns tillkortakommanden då..
Det här kändes tiltat till byns fördel inte minst med diverse metagrönanden. MEN ett av de roligare spelen att följa från sidan.

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Tack för kul arr @damogn! Det här var svinroligt! Hoppas du inte haft det för kämpigt med att det hickade till en del och så, tycker du skött det jättebra. Det var en spännande tanke med att ha en grönad spelare direkt, och jag tyckte ju att tanken fick testas ordentligt här.

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Och tack för att ni var så snälla när jag behövde bryta.

Min fru blev tvungen att åka till sin mamma som plötsligt blivit väldigt dålig, så jag blev ensam förälder med ganska oroliga barn och hade inte riktigt plats för distraktioner. Det vände sen i början på veckan, så nu verkar det ganska lugnt.

Vimes

Sillkung
Alltid spännande att vara med på läktaren - så jävla mycket lättare att tycka till om byns tillkortakommanden då..
Det här kändes tiltat till byns fördel inte minst med diverse metagrönanden. MEN ett av de roligare spelen att följa från sidan.
Ja, om man skulle ändra på något är det nog att det skulle stå uttryckligen i startposten att vanilla-bybor inte fått något PM alls.

Jag tyckte ju onekligen inte att Stradh var grönad för att att han claimade att han tackat nej till Caesar-rollen. Med det mind set han och jag hade i Mortal Kombat hade jag kunnat se både honom och mig tycka att det var en spexig grej att göra som ulv. Så det här med Caesar-frågan tycker jag inte riktigt var en metagröning på samma sätt som BM:s.