Mjo, jag har gjort en första skiss på en sidlayout som man kan använda till CoC-äventyr om man inte vill sno ihop något själv. Den är absolut inte klar ännu. Egentligen är den gjord av två anledningar: Ett, jag vill ha en snygg layout när jag väl skriver ihop mitt CoC-ifierade regelsystem, och Två - det är helt enkelt den här sortens grej jag gör när jag fått tag på ett nytt spel jag gillar. Jag har en gammal skiss till en layout till Kult också, någonstans, men den blev aldrig riktigt klar.
Nåja, över till layouten.
* Detta är en skiss, inget annat.
* Det kommer en högersida också.
* Jag är medveten om att det inte finns plats för sidnummer just nu, men det ordnar sig.
* Jag vet att vänsterprylen klipps av lite osnyggt längst nere till höger. Ska fixas...
* Jag vet att tentaklerna är lågupplösta och ganska fula. Jag hittade ingen bild på tentakler som var tillräckligt höhupplöst, så det fick bli som det blev. Förhoppningsvis har jag bättre google-fu imorgon eller så.
Det jag framförallt vill veta är - ser det OK ut? Passar layouten spelet? Är det någon idé att jag fortsätter, eller ska jag lägga ner?
Nåja, över till layouten.
* Detta är en skiss, inget annat.
* Det kommer en högersida också.
* Jag är medveten om att det inte finns plats för sidnummer just nu, men det ordnar sig.
* Jag vet att vänsterprylen klipps av lite osnyggt längst nere till höger. Ska fixas...
* Jag vet att tentaklerna är lågupplösta och ganska fula. Jag hittade ingen bild på tentakler som var tillräckligt höhupplöst, så det fick bli som det blev. Förhoppningsvis har jag bättre google-fu imorgon eller så.
Det jag framförallt vill veta är - ser det OK ut? Passar layouten spelet? Är det någon idé att jag fortsätter, eller ska jag lägga ner?