Morotsmint
Veteran
Jag vill vara med. Prio 3. Hoppas hoppas hoppas!
Jag har nog några ark billiga klisteretiketter. Folk får skriva sina egna namnskyltar.zonk;n151479 said:Vem trycker ut snygga, eleganta namnskyltar? Mitt namnminne är fem sekunder. Som bäst.
Både forumnamn och tilltalsnamn, så klart. Om dessa skulle skilja sig åt.Dante;n151486 said:Folk får skriva sina egna namnskyltar.
Va??? Heter du inte Rymdhamster på riktigt? Nu blev jag så besviken... =(Rymdhamster;n151497 said:Både forumnamn och tilltalsnamn, så klart. Om dessa skulle skilja sig åt.
Forumnamn ÄR väl per definition tilltalsnamn i sådana här sammanhang? =)Rymdhamster;n151497 said:Både forumnamn och tilltalsnamn, så klart. Om dessa skulle skilja sig åt.
Så... tänker du avnjuta ett gott vin i år eller dricka vinäger nästa?Owlbearpig;n152005 said:Min kategori 3-status är som en flaska årgångsvin. Jag har hört talas om folk som önskar att de hade sparat sin, och jag har hört talas om folk som har öppnat en flaska dyr ättika.
Owlbearpig;n152005 said:Min kategori 3-status är som en flaska årgångsvin. Jag har hört talas om folk som önskar att de hade sparat sin, och jag har hört talas om folk som har öppnat en flaska dyr ättika.
zonk;n151978 said:Va??? Heter du inte Rymdhamster på riktigt? Nu blev jag så besviken... =(
Jooo... men jag kallas ju ofta Rymdis (En del av oss tänkte inte så långt som er att ett namn bör vara kort). Vilket är extra förvirrande eftersom vi har/hadde en forumit som hette just Rymdis.krank;n151986 said:Forumnamn ÄR väl per definition tilltalsnamn i sådana här sammanhang? =)
Jag menar, det skulle kännas helkonstigt om en massa av er började kalla mig "micke" hela tiden.
Däremot kan man väl ha sitt forumnamn/tilltalsnamn och sitt slavnamn på skylten, om det känns nödvändigt =)
Jag förstår inte problematikenRymdhamster;n152256 said:Jooo... men jag kallas ju ofta Rymdis (En del av oss tänkte inte så långt som er att ett namn bör vara kort). Vilket är extra förvirrande eftersom vi har/hadde en forumit som hette just Rymdis.
Jag tänkte att extra tydligthet kan vara en bra grej.
Om du bara ska vara där några timmar eller så går det förstås bra att du svänger förbi ÄNDÅ.Sia;n152675 said:2. Tror att det finns någon där ute som verkligen vill komma och kan stanna längre än vad jag kan göra, så jag avanmäler mig till DanCon så att det blir mer plats!
Tack så mycket Dante för att du håller i DanCon
Hmm, jag har en prio tre som ligger och hovrar och bara väntar på att lösas in. Vad ligger världsmarknadspriset på en sån kan man undra ????.Lukas;n152683 said:Alltså om listan slutar som den ser ut nu, så kommer jag fan bli irriterad.
Jag måste tyvärr lämna återbud, så hoppet är inte ute än Lukas! Trist för mig, hade ju gärna testat lite Järn och hört på när diverse forumiter gnäller om Pathfinder eller hyllar Transformers.Lukas;n152683 said:Alltså om listan slutar som den ser ut nu, så kommer jag fan bli irriterad.