Chansen för just detta ser i och för sig ut att vara ganska låg just nu... Om inte tre pers till avbokar.kloptok;n153288 said:eller hyllar Transformers.
Chansen för just detta ser i och för sig ut att vara ganska låg just nu... Om inte tre pers till avbokar.kloptok;n153288 said:eller hyllar Transformers.
Du ska komma.Anarchclown;n153736 said:Jag vill komma. Jag vet inte vad kriterierna är. Säg till mig om jag ska komma eller inte.
zonk;n151479 said:Vem trycker ut snygga, eleganta namnskyltar? Mitt namnminne är fem sekunder. Som bäst.
gorillotaur;n159452 said:Barf! På grund av att jag missuppfattat avgångstiden för ett flygplan måste jag tyvärr lämna min plats till förfogande. =(
Trist.gorillotaur;n159452 said:Barf! På grund av att jag missuppfattat avgångstiden för ett flygplan måste jag tyvärr lämna min plats till förfogande. =(
Dante;n159500 said:Men kul för Lukas som nu inte längre är reserv.
Multipla katter har spridit allergener i huset i snart nitton år, så det vore nog dumt att utsätta sig för det.Korman;n159641 said:Ohoj! Jag skulle behöva avboka p.g.a. kattallergi - missade detta när jag anmälde mig. Typiskt klarar jag en, max två timmar bland pälsdjur. Det vore dock mycket trevligt att titta förbi - vore det möjligt att släppa platsen och ändå komma och säga hej?
Dante;n159652 said:Anmälningslistan uppdaterad.
Nu har både Stövelkatten och Krank kravlat sig upp på ordinarie plats.
Jag betraktar mitt bidrag till detta resultat som veckans välgärning =)Dante;n159652 said:Anmälningslistan uppdaterad.
Nu har både Stövelkatten och Krank kravlat sig upp på ordinarie plats.