Re: Hatten..Suger så rejält Ge honom ett eget forum
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Inläggare: Blasphemy
Om du nu inte tycker att det finns några intressanta diskussioner på Skräckforumet så får du väl se till att starta dem... Istället för att klaga och gnata *gäspar*<p><hr></blockquote><p>Men Blasphemy DET är ju det jag gör..
Midnight skrev hur han var läss på alla som klagar på Vampire och trött på alla som diskuterar vad Vampire igentligen är för något typ av spel.
Sen som slutledning hävade att han ville att man instället för att KLAGA på Vampire diskutionerna som dominerar detta forum skulle koncentrera sig på Vampire ska bli bättre...
Nu kanske du inte har riktigt lyckats läsa vad jag skrev som svar på hans önskan att skräckforumet skulle koncentrera sig på att pratar om HUR vampire ska bli bättre.
SÅ jag svarade ska vi analysera VAD jag sa ?
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>
Postad av hatten
På grund av att alla Vampire spelare kommer hit och diskuterar sitt rollspel som i min smak suger grus i ljushastighet och därmed sabbar hela Skräckrollspels forumet för mig.<p><hr></blockquote><p>*hmm* Tänka sig för oss spelare som inte är helt bessatta i att spela rollspel som koncentrerar sig kring personlig ångest och politiska intrigspel VI är väldigt trötta på alla Vampire spelare som kommer hit och diskuterar vilka vampyr klaner som är bäst vad som ska vara med och vad som inte ska vara med i spelet.
Ett spel som satsar en kampanj kring intriger borde i mitt tycke inte vara bland skräckspel.
Annars kan vi ju pratar om Junta i Skräck forumet eller HUR ?????????
DÅ junta och Vampire har mycket gemensamt båda handlar om intriger och makspel..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Därför säger jag GE Vampire spelarna ett EGET forum så vi slipper höra om alla vampyrer som har skoskav eller vad de nu pratar om för nåt...
*suck* Vampire är enligt mig inte ett skräck rollspel då det handlar om Ångest och intriger och politisk debbat.. därför låt oss slipa ha dessa spelare diskutioner i detta forum ge dom en egen hörna att diskutera sina blodsugare i <blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>
OO märkte du vad jag sa ? "Ge dom en egen hörna att diskutera sina blodsugare i" Uj jag en anti vampire spelare vill att de ska ha ett eget forum..
Kanske för att jag vill att åter igen få igång diskutioner om Skräck på Skräck forumet..
Och man kan inte bara häva ur sig ge dom ett eget forum utan att ange motivering till VARFÖR vilket jag har gjort.
Acceptera det faktum att Skräck rollspels forumet är öppet för alla att diskutera skräck och många av oss anser inte att Vampire är ett skräck rollspel och det faktum att NI dominerar forumet är något *hmm* frustrerande eller kanske irriterande är rätt ord...
Motiv till varför är en viktigt för att övertala...
<p><hr></blockquote><p> NÄ Vampire skulle ha blivit ett skräck rollspel om hela jävla klaner var jagade av Buffy legioner eller om man som spelare helta tiden var jagade av vampyrer och demoner samt annat hemskt som hör natten till. Då detta forum handlar om skräck varför inte fixa så att vampire spelare har någon annan stans att sätta sina huggtänder i och föra fram dessa sugande diskutioner.
<p><hr></blockquote><p>
Här fördejag fram lite ytterligare bevis varför Vampire inte ÄR ett skräck rollspel..
*hmm* tja JO jag vet att använda ordet "Sugande" kanske är lite dumt då många anser att sugande är förolämpade men ärligt talat jag kunde inte låta bli att använda ordet sugande när man diskuterar blodsugande vampyrer.. Ordlekar är en svaghet /images/icons/cool.gif
*skrattar* och vad annars kan man säga om en vampyr än att han har en sugande personlighet...
Sist så sa du att OM jag vill ha intressanta diskutioner på skräckforumet så får du väl se till att starta dem..
Överaskning överaskning jag har startat en diskution som är väldigt rolig för mig kanske inte för er..
Jag har bevisat att Vampyr spelare inte klarar av den minsta kritik emot sitt spel..
Och HUR har jag bevisat det ?
Jo genom att stödja deras vilja till att få ett eget forum där de kan ha sina bloddrypande diskutioner givet viss passade jag på att sätta in mina egna åsikter om VARFÖR de ska ha ett eget Forum som ett MOTIV ett SKÄL till varför de borde få ett eget forum utanför Skräck forumet och på så sätt få fram ett övertygande argument till att ge ER vampire spelare ett eget forum att hänga till i...
*hmm* få se Mina åsikter om Vampire är inte höga men poängen att de borde få ett eget forum gick Vampyre spelarena förbi *skrattar* vilket jag nästan förväntade från det jag har sett och upplevt.
NU finns det faktist trevliga Vampire spelare jag har själv träffat på sådana tyvär är majoriteten jag har träffat unga snubbar som vandrar runt med ett quasi lidande utryck i ansiktet och verkar livrädda för solljus.. *suck*
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names. <p><hr></blockquote><p>Så poängen är HAR Jag roat mig och haft en rolig diskution ?
Jeeep det har jag...
Genom att ge skäl och MOTIV till varför jag tycker att Vampire spelare ska få ett eget forum har visat åter igen VARFÖR de ska få ett eget forum då de inte klarar av att någon stödjer deras vilja till eget forum om inläggarens skriver ens ett kritiskt ord om deras spel..
Tekniskt sätt så har VARENDA Vampire spelare missat poängen i mitt inläg vilket jag även skrev att de troligast skulle göra *skrattar* Vampire spelarna har åter igen vissat att de inte klarar kritik under någon form.
SÅ jag har haft en rolig diskution..
Vampire spelare på minner lite om Jehovas vittnets uppförande när man börjar kritisera gud och deras religion fast Vampire spelarna uppträder mer civiliserad än vad vissa Jehovas gör.. *skrattar*
<A HREF="
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>