Och det kan säkert bli bättre än episode 6 också.Vimes said:Äh, såhär:
det kommer ju antagligen bli bättre än episode 1-3.
Fan vad sjukt, jag tänkte precis skriva det!Organ said:Ingen har än ställt den mest uppenbara frågan: Innebär detta att det kommer släppas ett nytt Star Wars-rollspel?
/Anders
Det vet vi väl redan att det kommer? Från Fantasy Flight? Eller är jag felinformerad?Organ said:Ingen har än ställt den mest uppenbara frågan: Innebär detta att det kommer släppas ett nytt Star Wars-rollspel?
/Anders
Jag vill alltid ha ett nyare rollspel!krank said:Det vet vi väl redan att det kommer? Från Fantasy Flight? Eller är jag felinformerad?Organ said:Ingen har än ställt den mest uppenbara frågan: Innebär detta att det kommer släppas ett nytt Star Wars-rollspel?
/Anders
Eller vill du ha ett ännu nyare?
Ja, det är verkligen en underlig fråga att ställa på ett rollspelsforum.Laowai said:Fan vad sjukt, jag tänkte precis skriva det!Organ said:Ingen har än ställt den mest uppenbara frågan: Innebär detta att det kommer släppas ett nytt Star Wars-rollspel?
/Anders
A-HAH! Kul hörröOrgan said:Ja, det är verkligen en underlig fråga att ställa på ett rollspelsforum.Laowai said:Fan vad sjukt, jag tänkte precis skriva det!Organ said:Ingen har än ställt den mest uppenbara frågan: Innebär detta att det kommer släppas ett nytt Star Wars-rollspel?
/Anders
/Anders
Vimes said:Och det kan säkert bli bättre än episode 6 också.Vimes said:Äh, såhär:
det kommer ju antagligen bli bättre än episode 1-3.
7. George Lucas kommer inte att vara inblandad.Lu-kaazh said:)
1. De är snuskigt rika och kan pumpa in stora summor pengar.
2. Det innebär att George Lucas inte blir inblandad
3. Säga vad man vill om disney men de är väldigt bra på att bevara francises
4. det finns helt klart konstnärligt kreativa människor där som kan forma de nya filmernas utseende
5. George Lucas kommer inte vara inblandad
6. Disney gör faktiskt en del bra filmer.
Som jag har förstått det så ska Lucas vara någon sorts creative consultant, dvs rådgivare. Frågan är hur mycket dom kommer att lyssna på herrn.Lu-kaazh said:1. De är snuskigt rika och kan pumpa in stora summor pengar.
2. Det innebär att George Lucas inte blir inblandad
3. Säga vad man vill om disney men de är väldigt bra på att bevara francises
4. det finns helt klart konstnärligt kreativa människor där som kan forma de nya filmernas utseende
5. George Lucas kommer inte vara inblandad
6. Disney gör faktiskt en del bra filmer.
Troligen inte innan de har släppt det Star Wars-rollspel som FFG håller på med.Organ said:Ingen har än ställt den mest uppenbara frågan: Innebär detta att det kommer släppas ett nytt Star Wars-rollspel?
/Anders
Efter allt snack blir i alla fall jag sugen på filmerna, på rollspelet och på samlarkortspelet igen. Så nya filmer är jag bara positiv till, sen får vi se om de och förväntan kan korsa varandra på rätt nivå.Magnus Seter said:Ja, Disney har alltså köpt Star Wars för 4 miljarder guldmynt.
Star Wars 7 ska släppas 2015.
Cool.
http://www.streetinsider.com/Press+Releases/Disney+to+Acquire+Lucasfilm+Ltd./7828436.html
Vad tror ni?
Min gissning är att det är en en menlös titel de mest ger för att göra Lucas glad. att det i praktiken inte betyder något.!Paxen said:Som jag har förstått det så ska Lucas vara någon sorts creative consultant, dvs rådgivare. Frågan är hur mycket dom kommer att lyssna på herrn.
Jag hatar att erkänna det men han tilltalade mig som liten .Lynx said:men han tilltalar väl barn, den gode Jar-Jar, vad vet väl jag?