Troberg
Sinister eater
Sådant går att ha riktlinjer och bottenkrav för.Det gör ju ingen skillnad. I fallet pdf är det ju "bara" att dra ner kvaliteten på sitt alster så kan man pressa ner det till nästan ingenting
I slutänden räknar jag med att det skrivs ut, och jag orkar inte göra två helt olika kompendier. Som det är nu så kan jag behålla stora delar och bara byta ut/komplettera några bitar.Så du krånglar till det för alla utom de två som kan och vill skriva ut det, och ser till så att folk inte läser kompendiet på samma sätt? Jag säger: gör det enkelt för majoriteten! Visst det går att skruva, men när personer som läser på skärmen vida överstiger folk som skriver ut (antar jag) så känns det bara såååå omotiverat.
OK, jag hade inte förvarnat första gången, men om man läst förra årets kompendium så kom det väl inte direkt som en överraskning?Först och främst, jag kan inte minnas att du skrev eller meddelade om att du kommer skruva och snurra på de liggande, varken innan eller efter. Det var en läskig överraskning man fick när man försökte läsa det.
Kan ingen göra ett spel i stående A4 vikt längs långa mitten? Det hade varit ett ballt format!