Tony.Meijer
Ärketeknomantiker
- Max 1800 ord.
- Eventuella rollformulär räknas inte in i de 1000 orden man är begränsad till. Layouten är fri, inom rimlighetens gränser.
Jo, det är sant, men jag gissar att de flesta kommer att köra på a4 bara på ren rutin.Arfert said:Jag tänkte praktiskt, om allt ska bli ett kompendium sen, då är det bra om alla har samma format.
Ja, för fan! Jag vill gärna se liknande. För den delen, sno gärna min idé rakt av och gör en egen variant Den blir säkert bättre än min =)Rymdhamster said:Do it, dammit! Det här är risken när folk outar sina teman! Det är ju ROLIGT om det kommer in ett par liknande rollspel. Då kan man verkligen grotta ner sig och jämföra dem och se hur de löst olika saker.
Alltså, den idén jag har just nu är mer psychodrame in spaaaace, men jag kanske testar med ett andra scenario.krank said:Ja, för fan! Jag vill gärna se liknande. För den delen, sno gärna min idé rakt av och gör en egen variant Den blir säkert bättre än min =)Rymdhamster said:Do it, dammit! Det här är risken när folk outar sina teman! Det är ju ROLIGT om det kommer in ett par liknande rollspel. Då kan man verkligen grotta ner sig och jämföra dem och se hur de löst olika saker.
Senare kanske, jag har det superstressigt med de sista korrvändorna för Ormgudens dal.Tony.M.Meijer said:Jo, det är sant, men jag gissar att de flesta kommer att köra på a4 bara på ren rutin.Arfert said:Jag tänkte praktiskt, om allt ska bli ett kompendium sen, då är det bra om alla har samma format.
Har du några tuffa ideer?
Räkna inte med det, i de tidigare Dogmautmaningarna har jag fått sitta och manuellt ändra, för att cirka en tredjedel haft defaultinställningen kvar med amerikanska format...Tony.M.Meijer said:Jo, det är sant, men jag gissar att de flesta kommer att köra på a4 bara på ren rutin.Arfert said:Jag tänkte praktiskt, om allt ska bli ett kompendium sen, då är det bra om alla har samma format.
Jag är lat så jag kommer bara att sätta ihop spelen i sekvens i en pdf.Troberg said:Räkna inte med det, i de tidigare Dogmautmaningarna har jag fått sitta och manuellt ändra, för att cirka en tredjedel haft defaultinställningen kvar med amerikanska format...Tony.M.Meijer said:Jo, det är sant, men jag gissar att de flesta kommer att köra på a4 bara på ren rutin.Arfert said:Jag tänkte praktiskt, om allt ska bli ett kompendium sen, då är det bra om alla har samma format.
Jag har för mig att den inte gillar att man blandar format. I vilket fall, du kommer att göra det väldigt struligt för de som vill skriva ut om du gör så.Tony.M.Meijer said:Jag är lat så jag kommer bara att sätta ihop spelen i sekvens i en pdf.Troberg said:Räkna inte med det, i de tidigare Dogmautmaningarna har jag fått sitta och manuellt ändra, för att cirka en tredjedel haft defaultinställningen kvar med amerikanska format...Tony.M.Meijer said:Jo, det är sant, men jag gissar att de flesta kommer att köra på a4 bara på ren rutin.Arfert said:Jag tänkte praktiskt, om allt ska bli ett kompendium sen, då är det bra om alla har samma format.
True that, jag ändrar.Troberg said:Jag har för mig att den inte gillar att man blandar format. I vilket fall, du kommer att göra det väldigt struligt för de som vill skriva ut om du gör så.
Tack! Det svåra är alltid att finna en bra idé, men när man väl har den så kan det hårda arbetet att visualisera konceptet påbörjas. Ytterst roligt att du uppskattade allt slit jag la ned på den här idén!slanf*n said:Snyggt och tematiskt passande!