Är det bara jag som tycker att ni är jävligt ODISKRETA med ert trippande och tassande runt grejer? Ja, det är klart vi har mer än kategorierna "Fraktion" och "Namn", move along. Vissa har förmågor, vissa har information. Vissa kanske har både, och vem vet, kanske finns det någon bybo som inte har något. Vissa kanske har "Aktiva förmågor" vissa kanske har "Passiva förmågor". Vad är det att tissla och tassla om, Max Raven och Basse?
Basse har tydligen INFORMATION. Som handlar om varulvssfraktionen och "vilka de vill äta på"(eller hur det var). Okej, är det något du behöver säga nu? Är det så att ulvarna vill döda DOktorerna, att det är din info, så är det ju bara att spotta ut det. Har du info om vilka ulvarna är så kanske du borde pressa folk på det, för att se om det stämmer.
Men det är rätt ointressant att ägna 100+ inlägg åt att tissla om att "jag har tre saker i min roll", "hihi, jag också!", "det är ju grönande att ha det", "ni andra har ni också grejer i er roll, fniss" och så vidare.
Btw tror jag vi får ut jaques shit av att diskutera hur rollerna är formaterade. Mina fem cent är att de inte följer mall vad gäller hur saker omnämns (svenska, engleska, kompanjon, medhjälpare, följeslagare, doktor nr 3, tredje doktorn, och så vidare), som argument för detta anför jag mina fantastiska brains och det faktum att Larsson inte har någon exempelroll i startinlägget.
Så, inga kejsarens nya kläder tack.