Basenanji
Postd20modernist
Haha! TISDAG ska det vara.
Sedan:
I starten av runda två börjar folk spekulera i huruvida ulvarna har nattmördat någon. Att inte Jocke går ut med något i det läget tycker jag känns asskumt. Det kan ju vara så att han inte hade tid att läsa, att han hade missat det, eller att han är mycket mer försiktig som spelare än jag.
Men det är jättekonstigt tycker jag, att en person med roll-PM-info (eller vad vi nu ska kalla det) i stil med:
Sedan:
Visst, jag kan bara hålla med. Det är nog också ett av problemen med att ta över en annan persons roll (samtidigt så är det askul att se hur olika vi spelar, hoppas ni pallar att gå tillbaka och kolla hur vi tolkade fluffet/roll-pm:et bara för att få inblick i hur olika spelare kan spela!)KK said:Fingret på det jag har påpekat sen Jocke on crach (Basse) dök upp. Det är sån skillnad i spel så man tror att det är olika roller de spelar. Bra att du lyfter det som en bomb tycker jag eftersom det är sådan markant skillnad på hur de tolkar och spelar sin roll.
I starten av runda två börjar folk spekulera i huruvida ulvarna har nattmördat någon. Att inte Jocke går ut med något i det läget tycker jag känns asskumt. Det kan ju vara så att han inte hade tid att läsa, att han hade missat det, eller att han är mycket mer försiktig som spelare än jag.
Men det är jättekonstigt tycker jag, att en person med roll-PM-info (eller vad vi nu ska kalla det) i stil med:
…beter sig så himla tamt i början av runda två. Mycket märkligt!LJS roll-PM said:Ulvarna kan, när månen står i rätt läge, välja att i stället för att nattmörda någon värva en bybo till deras lag!