Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Sieri
Och..
Empis skall dingla ikväll. Nu röstar jag på Max, men jag litar på hans goda omdöme att han visar sin gröna färg ett bra tag innan deadline.
Röst: Empis
Lyfter fram det hela igen. Trasapa är just nu en väldigt grön spelare. Empis har byggt ett case, men det raseras ju rätt snart av BDG. Grejen som Trasapa pysslade med i slutet av R2 när misstankarna mot Recca började svaja talar sitt tydliga språk. Det är inte rimligt att göra det som ulv när risken är överhängande att det då ryker två ulvar.
Utöver det så är BDG grön.
1. Empis färg kommer ge oss ännu ett kvitta på att BDG är grön.
2. Risken är överhängande att vi tappar BDG i ett nattmord.
Den som ens funderar på att rösta på BDG måste nog kolla över sitt spel en aning.
Nu när vi har det hela på bordet så är det banne mig dags att börja jobba inför nästa runda.
Vi måste alla lägga upp våra tankar för hur vi tror att det var från start och hur det ser ut nu med ulvar.
Fantastiskt bra!Björn den gode said:Som utlovat så kommer då mitt sieri i god tid innan deadline. Fortsätt gärna att diskutera vilka som är ulvar, jag har inget planerat ikväll så kommer säkert varulvsspela en del då (och den del på lunchen
Inatt siade jag Empiricus, och han är ulv.
Röst: Empiricus
Jag håller förövrigt med om att Max som är huvudkandidaten just nu är väldigt suspekt, nästan lika suspekt som Basse. Men idag ska förstås alla rösta på Empi (eller ja ni som är ulvar kan gärna rösta på Trasapa istället, så det blir klart och tydligt
Och..
Empis skall dingla ikväll. Nu röstar jag på Max, men jag litar på hans goda omdöme att han visar sin gröna färg ett bra tag innan deadline.
Röst: Empis
Lyfter fram det hela igen. Trasapa är just nu en väldigt grön spelare. Empis har byggt ett case, men det raseras ju rätt snart av BDG. Grejen som Trasapa pysslade med i slutet av R2 när misstankarna mot Recca började svaja talar sitt tydliga språk. Det är inte rimligt att göra det som ulv när risken är överhängande att det då ryker två ulvar.
Utöver det så är BDG grön.
1. Empis färg kommer ge oss ännu ett kvitta på att BDG är grön.
2. Risken är överhängande att vi tappar BDG i ett nattmord.
Den som ens funderar på att rösta på BDG måste nog kolla över sitt spel en aning.
Nu när vi har det hela på bordet så är det banne mig dags att börja jobba inför nästa runda.
Vi måste alla lägga upp våra tankar för hur vi tror att det var från start och hur det ser ut nu med ulvar.