Trasapa said:
Jag tycker verkligen att Recca har spelat upp sig och kommit med vettiga saker det senaste. Vilket är jättejobbigt för det får mig att helt plötsligt tveka. Synd bara att det enda hon gör är att fokusera på mig och inget annat.
Men det som får mig att tveka mest är just att ingen av hennes ulvkompisar verkar göra ens ett försök att rädda henne. Speciellt efter vad du sa att ulvar inte vill offra sina egna så blir det ännu konstigare för mig.
Jag har faktiskt kikat en del på Empiricus på sistone. Jag tycker inte han producerar något vettigt alls. Varje inlägg är mellanmjölk. Han tar fram röstmönster och sånt men teorierna kring dem leder ingen vart, han lämnar över till övriga i byn att agera på hans slappa snömostankar. Han gled bort med sin röst från mig också på samma vis som Trasapa nu börjar låta drevet mot mig sköta sig självt.
Har de insett att de drivit på för hårt mot någon som kommer visa sig vara bybo och vill skaffa sig ett litet alibi när jag åker ut som grön?
Jag hade en känsla på Thodd i R1. Jag vete tusan nu längre, det har hänt så himla mycket sen dess. Trasapa ligger högt på min röda lista pga de underligheter som kom fram när han byggde case mot mig och ännu mer nu när han drar sig undan trots att han var stensäker innan.
Max, Hastfer, Jocke Kofot har jag ingen koll på alls tyvärr. Jag har svårt att bedöma newbies som inte skriver så mycket. Men lutar åt att Max är grön. Max Raven känns svår att placera, spenderade hela R1 med att kolla på doctor Who. I R2 har han gjort några bra inlägg dock, så av mina ulvar tror jag minst på att han är det.
K.K tycker jag känns grön fast han har inte lagt sig i beefen i R2 alls. Vimes och BDG är gröna.
Så möjliga ulvar för mig är Trasapa, Thodd, Empiricus följt av Hastfer, Jocke Kofot och på slutet Max Raven.