Nekromanti Drakar & Demoner ELLER Eon?

Selly

Level 5 Laser Lotus
Re: OT-stämpeln känns överflödig...

"Jag låg inne på sjukhus för över tio år sedan och då tyckte jag att maten smakade vedervärdigt, men det kan ju bero på att man var liten och bortskämd."

Min gissning ligger på att maten in fact var vedervärdig, men det är ju svårt att avgöra. Själv är jag i vart fall varken liten eller bortskämd, så, tja...

Troberg

Sinister eater

Jag låg inne på sjukhus för över tio år sedan och då tyckte jag att maten smakade vedervärdigt, men det kan ju bero på att man var liten och bortskämd.
Och det kanske dessutom berodde på att du var sjuk? Det är inte direkt då man uppskattar mat mest...

Jaggernaut

Hero

Och det kanske dessutom berodde på att du var sjuk? Det är inte direkt då man uppskattar mat mest...

Okej det var en bra poäng (tur att det finns andra som kan tänka åt en :gremlaugh:, uppenbarligen är det ganska dålig på den fronten ibland :gremsmirk:). Jo jag var ganska sjuk, efter en veckas magsjuka lades jag in på sjukhus med sjukdomen 'hus' (förkortning på ett riktigt långt namn som jag aldrig kommer ihåg) som en på hundratusen drabbas av. Veckan efter att jag skrivits (då hade jag tillbirngat ungefär två veckor på sjukhuset) ut stod i tidningen om någon som dött i nämnda sjukdom.