LOL (NT)
NT = No Text (Ingen text)
NT = No Text (Ingen text)
Om ni frågar de som äger varumärket istället för en grinig frilansare på ett öppet diskussionsforum, så kanske ni till och med kommer nån vart? Men, passa då på att inte formulera er som Doedinann gjorde när detta kom på tal:Som jag har förstått det handlar det inte om att ge bort varumärket, det är väl knappast så att ni kommer överlåta hela DoD-produktionen till ToTTe. Istället för att tjafsa om copyright-lagarna borde ni väl kanske prata privat om tillåtelse att använda namn från DoD-världen. Du vet, disclaimers och sånt.
Ett litet tips i all välmening. Se upp för hajarna!Oavsätt hur lagen säger så tycker jag det e småt mongoloit att ha ett copyright skydat namn som "Drakar och Demoner" det är som att ha copyrighet på ordet "är".
Det absurda med argumentet är att man då också pissar på, säg, de flesta arbetare i USA, vars arbetslagstiftning får till och med ett högerspöke som mej att se rött, så fort man klagar på sitt arbete här, även om man är en utschleten städerska.Men jag tycker att man ska få tycka att ens jobb är skitjobbigt, även utan att man för den skull pissar på folk.