Re: Dvärgar och Riddjur (Spoiler TT) (halv-OT)
En Horndrake! Du sparar då inte på krutet Hjalle!
Ifrån att ha ogillat de flesta riddjur från födseln springer han plötsligt omkring med ett 4 ton tungt monster!
Jupp. Precis så hade jag tänkt mig...
Men vafan, klart grabben inte behöver gilla kräket!
Vilket torde innebära att han inte har så mycket i Rida, eller så många specialiceringar mot horndrake.
Hur hade du tänkt att lösa det?
Genom att få snabbkurs i horndraksridning av de än mer okunniga kraggbarbarerna såklart! Äh, det löser sig...
Hursomhelst, aversionen mot riddjur behöver juh inte gälla alla dvärgar - kolla bara på arabdvärgen borta i Zolod-Renk-Elall, en kamel är otroligt läskig och svajig att rida på. Nog kan jag be min spelare att höja Rida till typ 8, och ge honom en seg ponny. Som docks äts upp av... en horndrake kanske?
Hmmm, tänkte aldrig på att det var en raunlänning, nu blir jag glad , jag tycker om raunlänningar.
Fast ärligt så har jag lite svårt att föreställa mig dvärgen på horndraken. Bara, för korta ben!
Jag tycker också om raunlänningar. Jättejättejättejättejättemycket.
Jag har inte ett dugg svårt att tänka mig en dvärg i raunens ställe. Korta ben, javisst. Jättegulligt.
Hey, är du medlem i någon hemlig Ymir-sekt? Och isåfall hur går man med?
Tja, sitt på Sök-sidan och sök på en massa ymirska ord, knappa in Ymir som användare, alla inlägg. Gör detta tre timmar varje dag i ett par månader. Sedan kan det vara bra att bidra till Drunoks Drängar. (Shit, nu börjar jag låta lite dryg). Fast det är mer... Drängsekt. Som jag får lov att räkna mig mer till.
-Hjalle, ursäktar OTandet. Behöver inte fullföljas.