Nightowl
Champion
Nix [ant]
Bobby har helt ratt.
Erik
Bobby har helt ratt.
Erik
//Netfeed som gillar kommandot site meddefine: irc
Jag sammanfattar: Först var det ett korståg eller två, varpå en del släpade hem en del sjyssta grejor som t.ex. väderkvarnar och kanel. Sedan satte Martin Luther upp en post-it-lapp på en kyrkdörr och blev protestant. Sedan sjönk regalskeppet Vasa. Osåvaremde.Dessutom har jag en lucka i historien på typ femhundra år. 1100-1600 är helt blankt för mig.
Alltså… nä, jag tror inte det. Är nästan i samma situation som du. Relationer har aldrig varit något problem, något behövt ältats etc. Jag tror att de man missar är kanske någon form av "spänning", men det man får är i stället lugn och trygghet i och med att man blir ständigt bekräftad.Egentligen borde jag känna mig lyckad som hittade rätt på en gång, samtidigt känns det som om man kanske har missat en del av livet?
Och den enda skillnaden, rent fysiskt, mellan att kyssa en tjej och att kyssa en kille är skäggstubben. Emotionellt skiljer det sig dock, i alla fall för oss som inte är bisexuella. Hånglar med killar på hårdrocksklubb, det gör man för att provocera...Tja, den enda skillnaden (och jag ar bi, sa jag har provat bada) ar att man kan ha vaginalsex i ett heteropar.
Nej, större delen av mänskligheten ska skita i mina religiösa grubblerier. Och de gör de också, av den enkla anledningen att de inte känner till dem.Det är även jobbigt om man vill låta bli att förolämpa större delen av mänskligheten. Något du uppenbarligen inte prioriterar.