Nekromanti Engelska kontra svenska

Sodivra

Champion
Re: Ja, det kunde man väl givit sig f…

Använde ni studielitteratur?
Isåfall, vilken då?
Går den att generalisera till utanför läraryrket?
Om inte, fick ni tips på andra vetenskapskritiska skrifter?

Rising

Vila i frid
Re: Så hur många…

att vara spydig och häva ur sig horseshit om ”vetenskapliga belägg” duger inte
Jag tänkte mitt inlägg mest som en slängkyss till dig, eftersom du alltid tar till vetenskapliga belägg och sånt som andra skrivit när du och jag diskuterar (om bloggar, exempelvis).

Å andra sidan, ingen (och jag menar verkligen ingen) är mer motsägelsefull än jag, så om jag verkligen vill ha höga siffervärden på min töntsökardisplay, då är det ju bara att vända den mot mitt eget plyte.

Du får inga minuspoäng den här gången, mest för att jag kommer ihåg att du skrev att du gärna dricker saké när du gick ut, vilket fick mig att måla upp en bild i mitt huvud på dig och mig där vi drack saké tillsammans på något sushiställe och tävlade i att äta så mycket wasabi som möjligt. Det skulle äga.

/Rising
som tycker att japaner är lite kostymschlagergay, men som gillar alkohol från främmande kulturer

Selly

Level 5 Laser Lotus
:D [OT/ANT]

”Jag tänkte mitt inlägg mest som en slängkyss till dig, eftersom du alltid tar till vetenskapliga belägg och sånt som andra skrivit när du och jag diskuterar (om bloggar, exempelvis).”

Det är väl inte direkt vetenskap…fast äh, jag lägger ner det här spåret innan jag ens tagit upp det. <font size="1">(Läs: Innan någon moderator blir ledsen)</font size>.

”Du får inga minuspoäng den här gången, mest för att jag kommer ihåg att du skrev att du gärna dricker saké när du gick ut, vilket fick mig att måla upp en bild i mitt huvud på dig och mig där vi drack saké tillsammans på något sushiställe och tävlade i att äta så mycket wasabi som möjligt. Det skulle äga.”

Yes. Yes, it would. <font size="1">^__^</font size>